"המטרה תהיה לשקם את המותג של הפועל ת"א"

האדומים חתמו עונה רעה. גינת: "אני נכשלתי, כולם נכשלו"

ירד המסך על עונת 2018/19 של הפועל תל אביב, יש שיאמרו - אחת העונות הגרועות ביותר שלה מאז שחזרה לליגה הראשונה. והעונה הזו הסתיימה בדרך הכי מתסכלת שאפשר מבחינתם של האדומים, עם סוויפ של 3:0 בדרבי מול מכבי תל אביב. "זו היתה סיומת מבזה בעונה מסויטת", אמרו בהפועל וסיכמו את התחושות. "זה היה משחק שהוא מהות העונה כולה".


למרות שהפועל הובסה 87:63 וירדה למחצית בפיגור 51:25, דקות ארוכות אחרי שהסתיים הדרבי, האוהדים שרו והודו לשחקנים. "בהפסקת המחצית דיברנו על זה אנחנו חייבים להרים את עצמנו, וגם אם מפסידים, צריך להפסיד עם לב", אמר תומר גינת. "אמרנו לעצמנו שאנחנו צריכים לשחק בשביל האוהדים שממשיכים לעודד אותנו ואני שמח שלפחות בחצי שני עלינו קצת אחרת. זו היתה עונה קשה, עם סוף קשה, נתקדם הלאה".


גינת, שמירר בבכי לאחר שנפצע במהלך הרבע הרביעי, המשיך: "המחצית הראשונה זה משהו שלא יכול לקרות להפועל תל אביב ולא לאף קבוצה כדורסל תחרותית. אני מתבייש באיך ששיחקתי ובאיך שהקבוצה שיחקה".

ומה לגבי העונה כולה? "נכשלנו השנה, נכשלתי באופן אישי השנה", סיכם גינת. "הפיינל פור עוד עשרה ימים ואנחנו יושבים פה ומסכמים עונה. אני יכול להגיד בלב שלם שנתתי כל מה שהיה לי בכל משחק העונה ואני אמשיך לעשות את זה תמיד".


הפועל הולכת לעבור מתיחת פנים משמעותית בקיץ הקרוב, כאשר מהשחקנים הבכירים בסגל הנוכחי, רק לתומר גינת ולים מדר יש חוזה לעונה הבאה וגם בעמדת המאמן יהיה שינוי שכן דני פרנקו לא ימשיך. "הפועל זה מועדון גדול, אבל אני עדיין לא יודע מה יהיה בשנה הבאה", הוסיף גינת. "כמו שיש להפועל עבר מפואר, כך גם יהיה לו עתיד מפואר".


כאמור, רב הנסתר על הגלוי כל הנוגע לעונה הבאה של הפועל ת"א, אבל דבר אחד בטוח - אחרי עונה כל כך קשה, היא תנסה לבנות את את עצמה מחדש. "המטרה המרכזית שלנו בעונה הבאה תהיה לשקם את המותג שנקרא 'הפועל ת"א'", אמר נציג הבעלים הפרטי ידידיה רפפורט. "המשימה שלנו תהיה להחזיר אותו למקום שבו מועדון כמו הפועל ת"א ראוי וצריך להיות".