יש לו דרכים משונות: הכירו את קציקאריס

צפו בכתבה: שיטות האימון מול היעדר התארים. על מאמן י-ם

צפו בכתבת הווידאו של רם חיים>>

גם לספרדים לקח זמן, אבל היום, רובם כבר יודעים לבטא היטב את השם פוטיס קציקאריס. המאמן החדש של הפועל ירושלים היה חתום בתשע השנים שעבד בספרד על הצלחות עם ולנסיה ובילבאו, בזכותן משך את תשומת הלב של האדומים.

כך התחילה דרכו בענף של קציקאריס, שבגיל 50, מוחות הכדורסל ביבשת היו בטוחים שיגיע רחוק יותר, עם כל הכבוד לירושלים. לצד ההברקות שלו על המיקרופון, הוא היה שמח אם היו לו כאלה גם לקבוצות על המגרש, אבל תארים, עוד אין לו.

התשוקה של קציקאריס הביאה אותו להיות מועמד לאולימפיאקוס, אבל כנראה שגם את עצמו הוא אוהב, אפילו קצת יותר מדי. דרישות שכר מוגזמות טירפדו את המעבר לפיראוס. גם בעבודתו בנבחרת יוון על שלל השמות הגדולים שלה, אין לו במה להתגאות, כשלא הגיע רחוק באליפויות הבינלאומיות. הוא תמיד ניסה להתרומם חזרה, כמו בספורט ממנו הוא שוב השראה.

מי ישאר מהסגל שזכה עם ירושלים באליפות, עדיין לא ברור. אבל מי שימשיך, ומי שיגיע, צריך להתכונן למאמן עם שיטות קצת יוצאות דופן. הוא הצעיד את קבוצות המשנה בספרד לצמרת של כדורסל במדינה אחת. גם האתגר בירושלים הוא גם של קידום, אישי וקבוצתי. במקרה הזה, היעד הוא הקצפת של היבשת.