בלי הכוכבים: 97:127 לנטס על פילדלפיה

וויליאמס ופירס נחו, ברוקלין חגגה. הספרס והקליפרס נכנעו

את האוהד הישראלי הממוצע, מאמציו של גל מקל להשתלב ב-NBA לוקחים את מירב הפוקוס. אבל מלבד המשחק של דאלאס והרכז, היו הלילה (בין שני לשלישי) עוד 3 משחקי הכנה בליגה הטובה בעולם, כאשר במוקד ברוקלין הביסה את פילדלפיה ב-30 הפרש בלי כמה שחקני מפתח.

פילדלפיה סיקסרס-ברוקלין נטס 127:97
ברוקלין לא התקשתה מול אחת הקבוצות החלשות בליגה למרות שחסרה את הרכז הפצוע, דרון וויליאמס, ואת שחקני הרכש החדשים, אנדריי קירילנקו, פול פירס וג'ייסון טרי. שישה שחקנים בנטס קלעו בספרות כפולות כשדווקא שני המחליפים, מירזה טלטוביץ' וכריס ג'ונסון, מוליכים את הקלעים עם 21 נקודות וחמש שלשות כ"א. ג'ו ג'ונסון הוסיף 18 נקודות ושון ליבינגסטון, שפתח בחמישייה בשל היעדרו של וויליאמס, כמעט רשם טריפל-דאבל כשקלע 17 נקודות ללא החטאה והוסיף 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. גם ברוק לופס קלע 17 וסיפק 5 חסימות ורק קווין גארנט היה שקט יחסית עם 4 נקודות ו-7 כדורים חוזרים ב-14 דקות. אוון טרנר קלע 23 לסיקסרס.

דנבר נאגטס-סן אנטוניו ספרס 94:98
על אף חסרונם של טים דאנקן, טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי, הספרס הצליחו להוות יריב שקול לנאגטס לאורך שלושת הרבעים הראשונים, אבל נכנעו ליכולת מצוינת של המארחת ובעיקר של קנת' פאריד ברבע האחרון. פאריד הצטיין עם דאבל-דאבל של 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. ג'יי ג'יי היקסון ורנדי פוי בלטו גם כן עם 15 נקודות כ"א. קוואי לנארד רשם דאבל דאבל של 13 נקודות ו-12 ריבאונדים בשורות הספרס, שקיבלו 13 נקודות גם מהגארד הצעיר, קורי ג'וזף. מיודענו, קורטני פלס, אשר נבחן בשורות סן אנטוניו, קלע 4 נקודות והוסיף 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-8 דקות.


סקרמנטו קינגס-לוס אנג'לס קליפרס 88:99
דוק ריברס החליט להעניק מנוחה לכוכבים שלו, כריס פול, בלייק גריפין ודאנדרה ג'ורדן, והתוצאה בהתאם. גם בלעדיהם, הקליפרס עוד הצליחו איכשהו להישאר במשחק, אבל לא יכלו להתמודד עם משחק נהדר של דמארקוס קאזינס שסיים עם 31 נקודות ו-11 כדורים חוזרים עבור הקינגס. אייזאה תומאס ג'וניור הוסיף 16 מהספסל. אצל LA ג'מאל קרופורד הצטיין עם 25 נקודות, דארן קוליסון תרם 20 ו-10 אסיסטים.