אלופה מבית: הטניסאית המקומית אשלי בארטי זכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה

בניצחונה, באטרי בת ה-25 שמה קץ ל-44 שנות המתנה של האוסטרלים לאלופה מקומית, לאחר שגברה על יריבתה האמריקנית דניאל קולינס בתוצאה 6-3 7-6. בארטי בנאום הניצחון: "זו הייתה אחת החוויות האהובות עליי ביותר"

זמן צפייה: 01:47

אלופה מבית: אשלי בארטי, טניסאית אוסטרלית בת 25 המדורגת במקום ה-1 בעולם לפי דירוג ה-WTA, זכתה היום (שבת) בגמר הנשים באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס, לאחר שגברה על יריבתה האמריקנית דניאל קולינס בתוצאה 6-3 7-6. בניצחונה, סארטי שמה קץ ל-44 שנות המתנה של האוסטרלים לאלופה מקומית.

 

"זו הייתה אחת החוויות האהובות עליי ביותר", אמרה בארטי בנאום הניצחון שלה היום באוטרליה. בהמשך, הודתה לצוות שליווה אותה באליפות ה-3 שלה בקריירה: "אתם חברים יוצאים מן הכלל, הרגעתם אותי והכרחתם אותי לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי". עוד הוסיפה לומר הטניסאית הצעירה: "זה פשוט חלום שמתגשם. אני כל כך גאה להיות אוסטרלית".

בתוך כך, מחר בבוקר יתקיים משחק הגמר אצל הגברים בין הספרדי רפאל נאדל והגרמני דניל מדבדב. אם נאדל יזכה, יהיה זה תואר ה-Grand Slam ה-21 בקריירה שלו כטניסאי מקצועי. כזכור, נאדל עלה לגמר האליפות לאחר שגבר על יריבו האיטלקי מטיאו בוריטיני במסגרת ארבעה סטים. כידוע, הן נובאק ג'וקוביץ, נדאל ורוג'ר פדרר מחזיקים כל אחד ב-20 תארים סך הכל, כאשר לנדאל יש כעת היזדמנות היסטורית לשבור את השיא.