רשת מחבקת את ילדי וראייטי ישראל

כמיטב המסורת רשת מחבקת את ילדי וראייטי ישראל, ילדים עם צרכים מיוחדים. צפו בסיפור המרגש של המשפחה שוראייטי הצילה את הילדה שלהם

זמן צפייה: 06:35

במסגרת יום השידורים המיוחד לכבוד חגיגות היובל לעמותת וראייטי, שייחתם עם המשדר המיוחד הערב ב-21:00, התארחו באולפן "העולם הבוקר" עו"ד אורי סלונים (יו"ר וראייטי ישראל) וענבר דבי, אימא של תאיר, הסובלת מתסמונת אפילפטית נדירה. צפו בוידאו.

וראייטי 2017

"אני יודעת שבכל סיוע אני יכולה לפנות לוראייטי והם יקבלו אותנו בזרועות פתוחות", מספרת ענבר, שהיא ובעלה גילו את התסמונת של ביתם תאיר בגיל 3 חודשים. התסמונת כה נדירה עד כדי הגדרה של 188% נכות, עם פרכוסים שעלולים להימשך כשעה וחצי. לאורך השנים התקשתה המשפחה לקבל עזרה, החברים והמשפחה נרתעו מלקחת אחריות ומשרד הבריאות לא אישר לתאיר לשהות בצהרון, כך שענבר ובעלה נאלצו להיות צמודים לתאיר במרבית הזמן. לאחר שהגיעו לכנס של וראייטי, כשהם עצמם תורמים לעמותה מדי שנה, הבינו שהעמותה היא הפתרון היחיד עבורם.

וראייטי 2017 אורי סלונים

"יותר כיף לחיות בהרגשה שאתה מעניק שמחה לילדים שזקוקים לך", אומר סלונים, שמקבל סיפוק אדיר מלעבוד עם ילדי וראייטי, ומספר על הניגוד שבין היופי והרגש שבנתינה, לעומת המרדף הפרקטי אחר הכסף שבלעדיו לא ניתן באמת לעזור.

ארגון וראייטי עוזר לעשרות אלפי ילדים בסיוע במימון טיפולים פרא רפואיים, תמיכה טיפולית ומקצועית  וברכישת עזרים שיקומיים.