צפו: ילדי וראייטי ברכיבה טיפולית בחווה של דני

סוסי "החווה של דני" מסייעים להגיע לעולמם הפנימי של הילדים, לסייע להם ולקדם אותם בפן הפיזי, הרגשי והנפשי - כל זאת בעזרת רכיבה טיפולית. ככה זה נראה

זמן צפייה: 01:43

 ארגון וראייטי מסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ממשפחות במעמד סוציו-אקונומי בינוני ומטה. במשך מעל ל-50 שנה עזר ארגון וראייטי לעשרות אלפי ילדים עם אוטיזם, שיתוק מוחין, תסמונת דאון ולקויות אחרות, מכל המגזרים, העדות והדתות, להשתלב שיקומית וחברתית בחברה הישראלית. 

החווה של דני היא המרכז המוביל בארץ לרכיבה טיפולית - שיטת טיפול הידועה ברוב חלקי העולם, וההצלחה של שיטה זו מוכרת שנים רבות. אל החווה מגיעים מדי שבוע כ-900 ילדים עם צרכים מיוחדים לפעילות של רכיבה טיפולית. 

שיתוף הפעולה בין שני הארגונים נולד מתוך הכרה משותפת בחשיבות של שילוב והעצמה של ילדים עם צרכים מיוחדים וההבנה שלכל ילד, לא משנה מהן הלקויות איתן הוא מתמודד, מגיע לקבל את המקסימום כדי לממש את הפוטנציאל שלו. התפיסה ההוליסטית של החווה עולה בקנה אחד עם קווי היסוד של ארגון וראייטי, המסייע לילדים עם צרכים מיוחדים בכל סוגי הלקויות ובמגוון האתגרים – פיסיים, קוגנטיביים, תקשורתיים ורגשיים.  

סוסי החווה משמשים כלי שיקוף מדהים עבור הילדים ובעזרת האינטראקציה מולם ניתן להעמיק ולהגיע לעולמם הפנימי של הילדים, לסייע להם ולקדם אותם בפן הפיסי, הרגשי והנפשי.