כלה, עשית כבר מדידות של בגד הים לחתונה?

"שמחות", הסיטקום החדש של רשת עולה לאוויר בשישי ב-21:30, ויחד עם עונת החתונות שבפתח אנחנו חושבים שזה בדיוק הזמן לחשוף את הטרנדים החמים לחתונות של 2017

זמן צפייה: 00:26

אף כלה לא רוצה שהחתונה שלה תהיה "One of". אף אחת לא רוצה שיסתכלו  על סט ה-Trash the dress שלה, בעיניים מזלזלות ובפרצוף שאומר "כל כך 2016!". כולנו מנסות להפוך את החתונה לזו שיזכרו כל האורחים. יש שיאמצו את טרנד ה-DIY ואחרות יבחרו לאמץ את הטרנדים האחרונים מחו"ל. לטובת האחרונות, קיבצה דנה הלפרין מאפליקציית החתונות WeDo, את הטרנדים שיעזרו להן להפוך את החתונה ל- איט Wedding של העונה הקרבה.

5 טרנדים לחתונות של 2017 שחובה שתכירי

1. חתונות צבעוניות

די לרוגע המנומס של הצבעים. עיצובי החתונה העדכניים ביותר השנה דורשים מכן לא לחשוש ולהתפרע - צבעים חיים ועזים, לצד עיצובים מטאליים יכבשו כל חלקה טובה של העין, החל מעיצובי השולחן, דרך ההזמנות ועד המתנות לאורחים בסיום הערב. עם כזו קשת צבעים, האורחים יחשבו שהם נעים בין שווקי המזרח לחנויות הטקסטיל ההודי והאירוע יקבל גוון עשיר.

חתונות טרנדים 2017

10 הזמנות החתונה הכי מקוריות שראיתם אי פעם

האולם החדש: 3 רעיונות מקוריים שיהפכו כל חתונה לבלתי נשכחת

2. עיצוב בוהמי

אם לא התחברת לצבעוניות ואת טיפוס יותר נוסטלגי, בדיוק בשבילך הגיע הבוהו שיק כדי להישאר! סגנון המקרמה משנות ה-70' עושה קאמבק ומקבל מקום של כבוד בקישוטי חופה וחתונות. בעונה הקרובה תוכלי לראות המון לוכדי חלומות שבטיים, חופות מקרמה ועוד.

חתונות טרנדים 2017 בוהו
צילום: צלם: אמיר פאדוני עיצוב: גאיה בוהמיין דיזיין

3. עוגות חתונה

יחד עם המקרמה, מגיעה הנוסטלגיה גם לעוגות החתונה - עוגות גבוהות בעלות מספר קומות, המושכות את תשומת הלב לשולחן המתוקים ומאפשרות לאמנים יצירתיים ליצור עוגות משולבות עיטורים קישוטים דמויי תכשיטים.

חתונות טרנדים 2017 קרן פרנסיס
צילום: קרן פרנסיס

4. Who Let the dogs out? אז מי באמת שחרר כאן את הכלבים המתרוצצים בין האורחים?

כנראה שאת, כי מלווי הכלבים של יום החתונה הם ה-דבר למי שיש חברים על ארבע. מליווי הכלב לצילומים ועד להגעה אל החופה, שירותי ליווי הכלבים ידאגו שהחברים על ארבע יהיו חלק מיומכם הגדול.

חתונות טרנדים 2017 הדוג-מנית
צילום: הדוג-מנית

5. בגד ים לכלות

פריט מאסט לחתונות בקיץ הקרוב, בין אם למסיבת הרווקות, לחתונות בריכה או לאפטר פארטי בים. בגדי הים שואבים השראה מעולם שמלות הכלה ונותנים מראה קלאסי ואלגנטי.

חתונות טרנדים 2017 בגד ים לכלה
צילום: צלם: אמיר יהל, עיצוב: Little white

וטיפ קטן למתחתנות

אחרי שהפכת לפאשניסטת חתונות מדופלמת, כדאי שתזכרי שמדובר אמנם באירוע הגדול בחייך, כפי שמנסים לשכנע אותך מכל עבר, אבל אל תמצאי בו את ההזדמנות להפוך לפוסטר גירל של הבריידזילות לדורותיהן.
כדאי שתזכרי שגם ההוא, זה שאת מתחתנת אתו, הוא לא סתם מישהו שמפריע לך להגשים את חתונת חלומותיך, אלא זה שבחרת להיות בן זוגך לחיים. לכן כבדי את דעתו, ודעי להתפשר על חלק מההחלטות על מנת ששניכם תוכלו ליהנות מהיום הזה ולהרגיש שהוא שלכם.

ואולי העצה שאף אחד לא מייעץ - החופשה שאחרי החתונה. החיים שם כדי להישאר, אז תדאגי לכם לפסק זמן קצר לפניהם. צאו ל"מיני-מון" קטן. לא משנה אם תבחרו בבטלה בבית או בסופ"ש בחו"ל או בארץ, תעצרו את העולם ותמצאו דרך לרדת, ולו רק לכמה ימים. בסופו של דבר, באמת מדובר באירוע הכי גדול שתפיקו אולי בחייכם, אז תבלו, תבלו תבלו!

צפו בווידאו מהפרימיירה של "שמחות": כמה כסף דנה פרידר שמה בחתונה של האקס שלה? 

[brightcove_iframe video_id='entertainment-smachot-season-01-articles-004-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_2q0qshmf' duration='194']