הכירו את "שמחות": הסדרה החדשה על המסך שלכם בשישי בערב

דנה פרידר, זאב רווח, גיא לואל, יוסף סוייד, לירית בלבן, אורי הוכמן, רמי ורד ועוד, בקומדיה החדשה על המסך שלכם בימי שישי בשעה 21:30 ב"רשת"­

זמן צפייה: 00:26

"שמחות", סיטקום חדש מבית היוצר של רובי דואניאס ורמי ורד (בבימויו של דואניאס) המתרחש באולם אירועים בבעלות משפחתית ששמו "גני בל גרדנס היפים". האולם נמצא בפאתי גוש דן, באזור תעשייתי של מוסכים, סופרמרקטים זולים ואולמות מתחרים.

בגני בל גרנדס היפים אפשר לחגוג חתונה, ברית, בת מצווה, אירוע חברה, ערב הווי וכל אירוע שעולה בדעתכם. בכל פרק מתמודד הצוות עם ענייני האולם ועם הבעיות המשפחתיות,  ומנסה במקביל לנהל את האירוע של אותו יום, להתמודד עם הלקוחות שבאים לטעימות ועם שלל הבקשות המזורות שלהם.

שמחות

הבעלים של האולם הוא מרדכי בלילי (זאב רווח), אלמן שחי עם איוונקה (מאיה קופצ'יק), צעירה שהגיעה ממולדובה. גלית (לירית בלבן), בתו של מרדכי ומנהלת החשבונות של המקום, נשואה לג'קי (אורי הוכמן) השף הראשי של האולם. שירז (ליז רביניאן) שפית הקינוחים, גם היא קרובת משפחה, וימית (דנה פרידר) מנהלת המשרד היא נכדתו של אח של מרדכי, גרושה ואימא לילד קטן. מנהל המקום המוכשר והאנרגטי הוא גל ארדיטי (גיא לואל) שאין לו קשר משפחתי לאף אחד. ימית וארדיטי מנהלים מערכת יחסים שבה נדמה שעוד רגע זה יקרה...אבל לא. ואולי כן?

עוד בצוות תמצאו את משגיח הכשרות שימי עמר (רמי ורד), נתן רב המלצרים (יוסוף סוייד) וצמד צלמי המגנטים מני ודני (דודבני וקובץ').

שמחות | ימי שישי אחרי החדשות | רשת, ערוץ 2