בת חן סבג גונבת את ההצגה עם מחשוף עמוק

כוכבת סדרת הטלויזיה המדוברת "מטומטמת" הגיעה להשקה של סרט חדש וזכתה לתשומת לב מירבית

אתמול (א') בסינמטק תל אביב, התקיימה הפרמיירה הנוצצת של הסרט המדובר החדש של הבמאי דובר קוסאשווילי, "זוג יונים". הבמאי המוערך נודע בתעוזה קולנועית וחיבת יתר לעירום חצוף ופרובוקטיבי הבא לידי ביטוי בכל סרטיו, ביניהם "חתונה מאוחרת" ו"מתנה משמיים". גם בסרט החדש לא ייעדרו סצנות עירום כמובן. השחקנית טל טלמון שמככבת בתפקיד הראשי בסרט כבר הספיקה לספר על הקושי והדילמות בקשר להופעתה המעורטלת בסרט במהלך הצילומים אליו שהתרחשו בזמן השתתפותה בתכנית הריאלטי "מחוברים".

עוד ברשת בידור ותרבות:

שמות התאומים של ביונסה וג'יי זי נחשפו

אשת הכדורגלן: ליאו מסי נשא לאישה את אהבת נעוריו

נסיכת הפופ בריטני ספירס נחתה בישראל

כוכבת הערב. טל טלמון

טלמון הגיעה להשקה כשהיא לבושה בלבוש מלא כמובן וצנוע יחסית למרות החום העז שגורם לכולנו לרצות להתפשט כאילו היינו בסרט של קוסאשווילי בעצמנו. מי שליווה את השחקנית באירוע הוא אביה הגאה והתומך עמוס, שמי שצפה בעונתה ב"מחוברים", יודע כמה הם קרובים. אבל מי שבאמת גנבה את ההצגה היא כוכבת סדרת הלהיט "מטומטמת", בת חן סבג, שהגיעה עם מה שהמבוגרים בינינו יקראו לו, מחשוף בלי סוף.

אין כמו אבא. טל טלמון ואביה
בת חן סבג
מחשוף בלי סוף. בת חן סבג

עוד הגיעו לחגוג את יציאת הסרט לאקרנים ופרגנו לטלמון ולקוסאשווילי: חנה אזולאי הספרי, מיכאל אלוני, מוטי גלעדי, רותי אסרסראי ששיחקה לצידה של סבג "במטומטמת", לירז צ'רכירוני צימרמן ועוד רבים אחרים. 

דובר קוסאשווילי
הבמאי הנרגש דובר קוסאשווילי
חנה אזולאי הספרי
חנה אזולאי הספרי
רותי אסרסאי
רותי אסרסאי
מיכאל אלוני
מיכאל אלוני
לירז צ'רכי
לירז צ'רכי
כפיים

צילום: עופר חן