תוך כ-4 שעות: נמכרו כל הכרטיסים למופע של נועה קירל בפארק הירקון

מהרגע שנפתחו הקופות להופעה של היוניקורן בפארק נרשמו עומסים כבדים במיוחד באתר המכירות • שעות ספורות לאחר מכן, כבר הוכרז סולד-אאוט מהדהד של כל 65 אלף הכרטיסים • אנשיה של קירל מסרו כי מדובר בהיסטוריה של ממש: "זהו שיא ישראלי חדש לאמנית שמכרה את כמות הכרטיסים הגדולה ביותר, בזמן הקצר ביותר"

זמן צפייה: 02:23

זה היה לנו ברור: שעות ספורות לאחר שנפתחו הקופות להופעה של נועה קירל בפארק הירקון - ואחרי שנרשמו עומסים כבדים באתר המכירות לאורך כל הבוקר - אנשיה של הזמרת הכריזו על סולד-אאוט. "היום נשבר שיא בישראל!", מסרו מטעמה של הניוקורן הישראלית. "תוך 4 שעות וקצת נמכרו 65 אלף כרטיסים להופעה בפארק - וזהו הישג חסר תקדים. מדובר בהיסטוריה ושיא ישראלי חדש לאמנית שמכרה את כמות הכרטיסים הגדולה ביותר, בזמן הקצר ביותר - תוך פחות מיממה להופעה בירקון".

כתבות נוספות במוזיקה

כששמעה קירל על בשורת הסולד אאוט היא חשבה תחילה שעובדים עליה: "אני לא מרגישה טוב, זה פשוט מטורף".

על המופע הכריזה קירל ביום חמישי, והודיעה כי הוא ייערך ב-21 בספטמבר. מחירי הכרטיסים - שכאמור הם כבר סולד-אאוט - נעו בין 219 שקלים ועד 369 שקלים. זו הפעם השנייה שבה היא תופיע בירקון, שנה אחרי שכבר עשתה כן והייתה לזמרת הישראלית הכי צעירה שכבשה את הפארק.

צילום: הסטורי של נועה קירל

ברקע הדיווחים כי בכוונתה לארח את קארייה, הראפר שייצג את פינלנד בתחרות האירוויזיון והתמקם במקום השני, קירל נשאלה במסיבת העיתונאים שנערכה בשבוע שעבר אילו אורחים יעלו איתה לבמה - אולם העדיפה לשמור על מסתוריות, ואמרה: "לא אחשוף את האורחים שיהיו, אבל זה אפילו לא סגור. יש לי מלא רעיונות. אנחנו טיפה רחוקים מהמופע כך שכרגע אף אחד לא נסגר סופית ואני באמת לא יודעת - אבל יהיו הפתעות".