בהודו, בגרמניה - וגם בהוליווד: בעולם מסקרים את פציעתו של עידן עמדי

באתרים רבים ברחבי העולם דיווחו על פציעתו של המוזיקאי הישראלי בקרבות ברצועת עזה • ברוב הכתבות הזכירו את תפקידו של עמדי בסדרה פאודה, כשבאחת מהן אף תיארו את הסצנה האחרונה וכתבסו: "בסדרה דמותו שכבה פצועה על הקרקע - וכעת המציאות התערבבה עם הדמיון"

bild
bild | צילום: צילום מסך

אמש (שני) הותר לפרסום כי הזמר עידן עמדי נפצע קשה בקרבות ברצועת עזה. במהלך הלילה הוא נותח בבית החולים שיבא בתל השומר, ובשלב זה מצבו מוגדר יציב ולא נשקפת סכנה לחייו. פציעתו של הזמר סוקרה בכלי תקשורת רבים ברחבי העולם, כשבין היתר הסיפור דווח באתרים בהודו, גרמניה, הוליווד ואיטליה.

בכל הדיווחים הזכירו את תפקידו של עמדי בסדרה "פאודה", ולצד הכתבות הוסיפו תמונות שלו על מדים - חלקן משירותו הצבאי וחלקן מהסדרה עצמה. באתר הגרמני "bild" כתבו כי "כוכב פאודה נפצע קשה בלחימה בעזה"; באתר ההודי "indiatoday" הסבירו כי "עמדי, ששיחק בתוכנית האייקונית 'פאודה', הצטרף ללחימה לאחר פרוץ המלחמה".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

repubblica
repubblica | צילום: צילום מסך
indiatoday
indiatoday | צילום: צילום מסך

באתר "לה רפובליקה" האיטלקי הזכירו את הסצנה האחרונה בעונה הרביעית של הסדרה, שבה המסתערבים נפצעו קשה ונשכבו פצועים על הקרקע, וכתבו: "שגיא, דמותו של עמדי, שכב עם עיניים פקוחות לרווחה כשהגשם ממלא את השמיים. אתמול, המציאות התערבבה עם הדמיון".

באתר "דדליין" כתבו כי עמדי נפצע בעת פעילות להשמדת מנהרות טרור, והביאו את הריאיון שהעניק זמן קצר לפני פציעתו לחדשות 12; הסיפור דווח גם ב"ניו יורק פוסט", "הוליווד ריפורטר" וכן באתר הגרמני "ברלינר זייטונג".

bild
bild | צילום: צילום מסך
deadline
deadline | צילום: צילום מסך