עקב הנחיות פיקוד העורף והמצב הביטחוני: נדחה המופע של אייל גולן בקיסריה

בצל ההסלמה, המופע של גולן בקיסריה, אשר אמור היה להתקיים הערב, נדחה ל-15 בספטמבר. "שנדע ימים שקטים ובשורות טובות", נמסר מטעמו של גולן • גם פסטיבל סרטי הילדים לא יתקיים היום ומחר בכל האולמות המתוכננים, למעט בב"ש ובדימונה

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

עקב הנחיות פיקוד העורף והמצב הביטחוני המתוח לאחר מתקפת המנע של צה"ל בלבנון, המופע של אייל גולן בקיסריה שתוכנן להערב (ראשון) נדחה ל-15 בספטמבר - כך הודיעו הבוקר מטעמו של גולן. נכון לשעה זו, שאר המופעים של הזמר בקיסריה מיום שלישי ואילך צפויים להתקיים כסדרם.

מטעמו של גולן נמסר עוד כי הכרטיסים שהגיעו לרוכשים יהיו תקפים באופן אוטומטי לתאריך החדש, ומי שירצו לבטלם יוכלו לעשות זאת באופן עצמאי דרך האזור האישי באתר קופת תל אביב. "שנדע ימים שקטים ובשורות טובות", נכתב בהודעה, "עם ישראל חי".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

צה"ל פתח לפנות בוקר במתקפת מנע מול חיזבאללה לאחר שזוהתה היערכות של ארגון הטרור לשיגור אלפי טילים ורקטות לעבר ישראל; זמן קצר לאחר מכן, חיזבאללה הודיע על תחילת מתקפת התגובה שלו על חיסול פואד שוכר לפני מספר שבועות וירה יותר מ-210 רקטות לכיוון הצפון.

שר הביטחון יואב גלנט הודיע על "מצב מיוחד" בכל הארץ, ובמקביל נמסר מפיקוד העורף על הנחיות חדשות לעורף, לפיהן, מגוש דן צפונה ניתן לצאת לעבודה ולקיים פעילות חינוכית - אם יש מרחב מוגן בסמוך. כמו כן, מותרת התקהלות של עד 300 איש.