הזמרת הופיעה שיכורה: "שיט, אני לא זוכרת את המילים"; הרשת גועשת: "חסרת כישרון שצריכה גמילה"

אל קינג הייתה חלק מהליינאפ במופע מחווה לדולי פרטון, שהתקיים באולם הופעות בטנסי. אלא, שהיא כנראה שתתה דרינק אחד יותר מדי, וכאשר עלתה לבמה היא בעיקר עשתה בושות: מלמלה שטויות, שכחה את מילות השיר וביקשה: "אל תספרו לדולי". הגולשים לא ריחמו עליה: "לעולם לא תצליח בתור זמרת, היא צריכה עזרה"

אל קינג
אל קינג במופע המחווה לדולי פרטון | צילום: צילום מסך, טיקטוק

אם שותים לא נוהגים - וגם לא עולים לשיר על הבמה: הזמרת אל קינג נמצאת מזה כמה ימים תחת מתקפה ברשת, זאת לאחר שהיא הופיעה בערב מחווה לזמרת דולי פרטון כשהיא שיכורה (בהגזמה) - ומאז הגולשים זועמים על חוסר הכבוד שהפגינה. התקרית המביכה אף הביאה את המועדון שבו התקיים המופע לפרסם הודעת התנצלות.

תחילת הסיפור ביום שישי, בנאשוויל, טנסי. אז, חגגו מעריצה של פרטון את יום הולדתה ה-78 בערב שהוקדש כולו לשירה, באולם הופעות בשם "Grand Ole Opry". כחלק מהליינאפ, קינג בת ה-34  הייתה אמורה לבצע כמה משיריה של פרטון - אלא שהיא, כאמור, עלתה לבמה אחרי דרינק אחד יותר מדי, ובמקום לשיר היא בעיקר הביכה את עצמה לעיני הקהל ההמום.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

בשלל סרטונים שעלו לרשת, נראית קינג מתקשה לשיר את הלהיט של פרטון "Marry Me", כשבשלב מסוים היא אף מודה שהיא לא זוכרת את המילים. במקום זאת, החלה לשיר: "אני לא יודעת את המילים בפאקינג עיירה הזאת, אל תספרו לדולי כי זה יום ההולדת שלה..."

בתום השיר, פנתה קינג לנוכחים באולם ואמרה: "בטח אתם חושבים, 'הולי שיט, שילמתי על כרטיסים לחרא הזה'. קניתם כרטיסים לחרא הזה?", הוסיפה, והבהירה למען הסר ספק: "אתם לא תקבלו את הכסף שלכם בחזרה. ואני אגיד לכם עוד דבר אחד: שמי אלי קינג ואני שיכורה!".

כמה מהצופים באולם פנו ל-X (לשעבר טוויטר) לאחר ההופעה, ותקפו את קינג: "אלי קינג הרסה את הלילה עם ההופעה הנוראית, השיכורה והגסה שלה. דולי פרטון הייתה נחרדת", כתב אחד, "זו הפעם הראשונה שלנו בהיכל ההופעות הזה, וחבל שכולנו היינו עדים לכך". "זה כל כך מאכזב להוציא 300 דולר על כרטיס להופעה שבה אחד האמנים הורס לילה שלם", הגיב אחר.

מנהלי היכל ההופעות "Grand Ole Opry" לא נותרו אדישים לביקורת, ומסרו בתגובה כי הם "מתחרטים מאוד ומתנצלים על השפה שבה נעשה שימוש במהלך ההופעה".

קינג (שסביר להניח שהיא כבר פיכחת. או שמא?) טרם הגיבה לפרשה. פרטון לא התייחסה גם כן, אך אחותה של הזמרת, סטלה, כתבה ב-X: "לא ראיתי ולא שמעתי את המחווה שעשו לאחותי בסוף השבוע, אבל נערה קטנה בשם אל קינג כנראה קיללה והעליבה כמה מהמעריצים של דולי בכך שלא הכירה את השיר שלה. היא הודתה ש'התקשתה'... תעשו שיעורי בית אנשים. שננו את המילים!".

גם הרשת גועשת מאז פורסמו הסרטונים מהמופע המביך, כשרבים קוראים לקינג לטפל בעצמה: "היא צריכה עזרה, אני שולח לה תפילות", כתבה גולשת, בעוד אחר הוסיף: "היא צריכה להתנצל ולהיכנס לגמילה"; "זה נורא", הגיב אחר, "לדולי מגיע יותר. לאל קינג אין כישרון והיא לעולם לא תצליח בתור זמרת". אאוץ'.

דולי פרטון
דולי פרטון | צילום: shutterstock

באשר לפרטון, הזמרת האגדית חגגה את יום ההולדת שלה על ידי שחרור מהדורת דלוקס של האלבום האחרון שלה Rockstar. "היי מעריצים וחברים", כתבה פרטון בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, "זה יום ההולדת שלי אז אתן לכם מתנה: אני משחררת ארבעה שירים שמעולם לא יצאו לאור, ועוד כמה שירים שאולי שמעתם בעבר שלא היו באלבום. מקווה שתיהנו מהם". נמליץ לקינג לשנן את המילים כבר מעכשיו.