שלושה בני משפחה, חברי להקת "הנלונס", נספו בהתרסקות מטוס

ג'ייסון וקלי נלון קלארק נהרגו בתאונה יחד עם בתם אמבר ובעלה נתן, בעת שעשו את דרכם להופעה בשיט תענוגות • בהתרסקות נספו גם הטייס ואשתו וכן עוזרת הלהקה • מחקירה ראשונית עולה כי המטוס התרסק לאחר שחווה "בעיה בטייס האוטומטי"

"הנלונס"
להקת "הנלונס" | צילום: אינסטגרם

שלושה בני משפחה, חברי להקת הגוספל האמריקאית "הנלונס" (The Nelons), נהרגו בהתרסקות מטוס ביום שישי. ג'ייסון וקלי נלון קלארק נספו בתאונה יחד עם בתם אמבר נלון קיסטלר ובעלה נתן קיסטלר בעת שעשו את דרכם להופעה בשיט תענוגות, ובהתרסקות נהרגו גם הטייס ואשתו וכן עוזרת הלהקה.

אוטום נלון, בתם הצעירה של ג'ייסון וקלי והחברה הרביעית בלהקה, לא הייתה על סיפון המטוס. אחרי שהתבשרה על התאונה עם הגיעה לסיאטל עם בעלה, אישרה את הפרטים בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה: "כפי שרבים מכם שמעו, אבי ואמי, יחד עם אחותי וגיסי, כמו גם חברינו היקרים, היו מעורבים בהתרסקות מטוס טראגית. תודה על התפילות ששלחתם לי, לבעלי, לילד שלנו ולתינוק שיוולד לנו בקרוב. אנחנו מעריכים את התפילות, האהבה והתמיכה בזמן שאנחנו מנווטים בימים הקרובים".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

על פי הדיווחים, התאונה אירעה בסביבות השעה 13:00, צפונית לעיר ג'ילט, וההתרסקות הציתה שריפת יער. המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, ומחקירה ראשונית עולה כי המטוס התרסק לאחר שחווה "בעיה בטייס האוטומטי".

להקת ה"נלונס", שהוקמה בשנת 1977 על ידי אביה של קלי, רקס נלון, הוציאה יותר מ-40 אלבומים וזכתה ב-10 פרסי Gospel Music Association Dove לאורך כמעט 50 שנות הקריירה המוזיקלית שלה. ג'ייסון הצטרף ללהקה בשנת 1997, ושנתיים לאחר מכן האב המייסד פרש ממנה. קלי המשיכה בלהקה, נישאה לג'ייסון ובהמשך גם בנותיהן הפכו לחברות בה. הלהקה נכנסה להיכל התהילה של מוזיקת הגוספל בשנת 2016.