"איך איבדנו את עצמנו": הזמרת האהובה משלימה עם מערכת היחסים שנגמרה

אחרי הצלחת השיר שלה עם שלומי שבת, שהיה המנטור שלה ב"דה וויס", ספיר סבן משחררת את "שירים של שלמה", סינגל חדש קצבי וסוחף במיוחד שמספר על הימים בהם הייתה שומעת את שלמה ארצי ברכב ומתרגשת

ספיר סבן
ספיר סבן | צילום: אור דנון

אחרי שיתוף הפעולה המצליח עם שלומי שבת, שהיה המנטור שלה ב"דה וויס" (שתחזור ב-8 ביולי בעונה חדשה ברשת 13) והפך לחבר קרוב, ספיר סבן משחררת הבוקר (שלישי) את "שירים של שלמה", סינגל חדש אותו כתבה והלחינה יחד עם סתיו שמשחן כהן ומוטי סיימון.

השיר החדש של סבן מגיע עם אווירה של קאנטרי ישראלי ונגיעות פולק-אלקטרוניקה. הוא מספר על זיכרונות ממערכת יחסים שהייתה לה בעבר ועל הימים שהייתה שומעת שירים של שלמה ארצי ברכב.

סבן אמרה: "זה שיר שכל כך נהנתי ליצור. התאהבתי באיך שהוא משמח את הלב בכל שמיעה. הקצב שלו עושה חשק לשמוע אותו בריפיט באוטו, להגביר ולחייך. תנו לי כמה שעות פנויות, ואשמע את השירים של שלמה ארצי בהתרגשות כמו תמיד".