אחרי ששברו את הרשת: שיתוף הפעולה הראשון של החברות הטובות יוצא לאור

אחרי 15 שנות חברות, דיקלה ומגי אזרזר משחררות את "יופי שבור", דואט ראשון שיהיה גם שיר הנושא של אלבומה החדש של הזמרת, שייצא בחודש הבא. השתיים שותפות לכתיבת השיר, שנוצר אחרי שיחות נפש עמוקות שהן קיימו עם השנים

דיקלה ומגי אזרזר
דיקלה ומגי אזרזר | צילום: שחר ארביב

אחרי שכבשו את הרשת עם יותר מ-1.5 מיליון צפיות לסאונד של השיר, דיקלה ומגי אזרזר משחררות את "יופי שבור", דואט משותף ראשון עבורן, שיהיה גם שיר הנושא של אלבומה החדש של דיקלה, שייצא בחודש הבא.

דיקלה ואזרזר חברות כבר יותר מ-15 שנה, וליוו אחת את השנייה ברגעים משמעותיים במיוחד בחיים - אחד מהם כשדיקלה אף ליוותה את השחקנית לחופה בחתונתה עם קותי סבג. השיר נוצר בעקבות החברות העמוקה ביניהן ושיחות אישיות שקיימו, ומספר על התחושות שהשתיים מרגישות - שהן לא יפות בצורה הכי נורמטיבית, וזה גם בסדר. השיר, אותו כתבו דיקלה ואזרזר לצד מור שלומביץ, לידור סולטן, אביב פרץ ודרור מזרחי, מעביר מסר עמוק וברור של קבלה עצמית, אחווה נשית וכוח נשי.

בימים אלו אזרזר משחקת בתיאטרון בית ליסין ב"סיפור הפרברים", "אפס ביחסי אנוש" ו"הכול אודות איב", ובקרוב ייצא הסרט החדש בו היא מככבת - "האהבות שלנו", שבוים על ידי אבי נשר. אלבומה החדש של דיקלה ייצא ב-29 ביולי, כשיומיים יומיים קודם לכן היא תופע במועדון ה"בארבי" במופע מיוחד לכבוד ט"ו באב.