אחרי יותר מ-50 שנות פעילות - אירוסמית' יורדת מהבמות: "החלטה קורעת לב"

להקת הרוק האמריקאית הודיעה באופן רשמי כי לא תשוב יותר להופיע, זאת משום שקולו של הסולן סטיבן טיילר - שנפגע בהופעה בשנה שעברה - אינו כבעבר: "סטיבן בילה חודשים כדי להביא את קולו למקום שבו היה לפני הפציעה", הסבירו חברי הלהקה, "אבל החלמה מלאה אינה אפשרית - ולכן החלטנו לפרוש"

אירוסמית'
אירוסמית' | צילום: shutterstock

אחרי למעלה מחמישה עשורים של פעילות, להקת הרוק האמריקאית אירוסמית' הודיעה בסוף השבוע כי היא יורדת מהבמות וכי היא לא תופיע עוד - זאת משום שהסולן, סטיבן טיילר (76), אינו יכול עוד לשיר כבעבר בשל פציעה במיתרי הקול ממנה הוא סובל.

בהצהרה שפרסמה הלהקה ברשתות החברתיות, נכתב כך: "זה היה ב-1970 כשניצוץ של השראה הפך לאירוסמית'. הודות לכם, הצבא הכחול שלנו, הניצוץ הזה עלה באש ונשרף כבר למעלה מחמישה עשורים. חלקכם היו איתנו מההתחלה וכולכם הם הסיבה שעשינו היסטוריה של רוקנרול. היה לנו לכבוד בחיים שלנו שהמוזיקה שלנו הפכה לחלק מחייכם. בכל מועדון, בכל סיור ענק, ולרגעים מפואר ופרטי, נתתם לנו מקום בפסקול חייכם. תמיד רצינו לפוצץ את דעתכם בעת ההופעה.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"כפי שאתם יודעים, הקול של סטיבן הוא כלי שאין כמותו. הוא בילה חודשים ללא לאות בעבודה כדי להביא את קולו למקום שבו היה לפני הפציעה. ראינו אותו נאבק למרות שהצוות הרפואי הטוב ביותר לצידו. למרבה הצער, ברור שהחלמה מלאה מהפגיעה הקולית שלו אינה אפשרית. קיבלנו החלטה קורעת לב וקשה, אבל הכרחית - בתור להקת אחים - לפרוש מסיבובי הופעות.

"אנו אסירי תודה מעבר למילים על כל מי שדחף לעלות איתנו לכביש בפעם האחרונה. אסירי תודה לצוות המומחים שלנו, לצוות המדהים שלנו ואלפי האנשים המוכשרים שאיפשרו את הריצות ההיסטוריות שלנו. תודה אחרונה לכם - המעריצים הטובים ביותר על כדור הארץ. השמיעו את המוזיקה שלנו בקול רם, עכשיו ותמיד. הגשמתם את החלומות שלנו".

הלהקה, שחתומה על להיטים נצחיים כמו "'Sweet Emotion", "Walk This Way", "Love in an Elevator", "Cryin" ועוד, פתחה את סיבוב הפרידה שלה "Peace :Out: The Farewell Tour" בספטמבר 2023, אלא שאחרי שלוש הופעות בלבד הסיבוב כולו נדחה בעקבות הפציעה הקולית של טיילר. כעת, כאמור, הסיבוב בוטל באופן רשמי - ולמרבה הצער לא צפוי להתחדש.