אחרי ששירת במילואים - רביב כנר שחרר אלבום חדש: "נשארו שריטות וצלקות"

הזמר האהוב, שהשנה שירת לאורך חודשים בשירות מילואים, פעל למען לוחמים ופצועים ואפילו השיא משואה ביום העצמאות, שחרר את "עכשיו טוב" - אלבומו השני ובו תשעה שירים • אחד מהם נכתב בלשון נקבה, על אישה שחיכתה לבעלה שישוב: "הוא חוזר סגור, אבל בסוף פורק לה הכול. הם ביחד וזה מה שחשוב"

רביב כנר
רביב כנר | צילום: אינסטגרם

בבוקר השבעה באוקטובר, עם פרוץ המלחמה, הזמר רביב כנר הותיר את הקריירה מאחור, התגייס למילואים ויצא להגן על הבית. לאורך השנה, כנר - שלחם גם במבצע צוק איתן, איבד חברים ואף כתב רבים משיריו על הפוסט-טראומה שאחרי השירות, שיתף בתחושות שעוברות עליו כלוחם בשירות מילואים ארוך, פעל רבות למען פצועים ולוחמים ואף השיא משואה בטקס המשואות ביום העצמאות.

הבוקר (חמישי), אחרי השנה האינטנסיבית הזו, כנר שחרר את אלבומו השני הקרוי בשם "עכשיו טוב", שבו תשעה שירים עליהם עבד עם כמה שמות בולטים במוזיקה הישראלית, בהם קרן פלס, גיא מנטש ויהל דורון, אבי אוחיון, רון ביטון, צליל קליפי, נדב "נאבי" אהרוני ועוד.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"מרגיש לי שאין זמן נכון להוציא אותו גם אם אחכה עוד - לכן אני בוחר להוציא אותו דווקא עכשיו", מסר כנר עם צאת האלבום, וסיפר כי השיר "עכשיו טוב", אותו הוא שר בלשון נקבה, נכתב "מתוך נעליים של מישהי שחיכתה לבעלה שיחזור ממילואים, ולבסוף כשהוא חוזר היא נושמת אותו מרגישה אותו. מתיישבים יחד על הספה, הוא בהתחלה סגור אבל לבסוף פורק לה הכול. נשארו שריטות נשארו צלקות אבל הם ביחד וזה מה שחשוב". את ההשראה קיבל משני חברים, לאחר שראה אותם מנהלים זוגיות בתוך המלחמה.

"מעבר לכך, כל אחד מבין ארבעת השירים האחרים הוא עולם ומלואו. אם אפרט יותר מידי גם זה יהרוס", הוסיף כנר. "שיר אחד מדבר על התעשייה; השני על דברים שהאמנתי בהם וכבר לא תקפים; השלישי הוא שיר אהבה; הרביעי הוא על הדור של היום - אינסטגרם, טיקטוק ועל בחורה אחת שהיא בעצם כולן, שמחפשת עצמה כל הזמן, ואני שאומר לה מספיק, עזבי את הכול. תנחשו ותבינו איזה הוא אחד נכל ארבעת השירים האלו".