סלין דיון נגד דונלד טראמפ: "בשום אופן אל תשמיע את השיר שלי"

במהלך עצרת של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, התנגן שירה של דיון "My Heart Will Go On" - שלא באישורה • הדבר לא חמק מעיניה של הזמרת, והיא עקצה: "ברצינות, דווקא השיר הזה?" • גם הגולשים לא נותרו אדישים לאירוניה

סלין דיון, דונלד טראמפ
סלין דיון, דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק | רויטרס

זה קורה כמעט בכל עצרת מחדש של נשיא ארצות הברית לשעבר והמועמד בהווה דונלד טראמפ, כששיר כזה או אחר של אמן כזה או אחר מתנגן בשלב מסוים לאורך הערב - ואז אותו אמן מתנער מטראמפ ודורש ממנו שלא להשתמש בשירו עוד; אחרי אדל, ריהאנה, אוזי אוסבורן ועוד ועוד - הגיע גם תורה של סלין דיון.

אמש (שבת) בעצרת של טראמפ במונטנה, הקרינו המארגנים וידאו של דיון מבצעת בלייב את "My Heart Will Go On", שיר הנושא מתוך הסרט טיטאניק ואחד מלהיטיה הגדולים של דיון. זה, ובכן, מאוד הרגיז את הזמרת - ואנשיה מיהרו לפרסם הצהרה ברשתות, שבה דרשו מטראמפ שלא להשתמש עוד בשירה.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

וכך כתבו: "היום, צוות המנהלים של סלין דיון וחברת התקליטים שלה נחשפו לשימוש שלא באישור בסרטון, הקלטה וביצוע מוזיקלי של סלין לשיר My Heart Will Go On בעצרת של קמפיין דונלד טראמפ/ג'יי די ואנס במונטנה. בשום אופן, השימוש בשיר לא נעשה באישור וסלין דיון אינה מאשרת את השמעתו בכל דרך שהיא". ההצהרה הסתיימה בנימה עוקצנית-משהו, בשאלה: "וברצינות, דווקא השיר הזה?".

הגולשים לא התעלמו מהאירוניה והשוו את השיר, שכאמור הוא שיר הנושא מתוך סרט המתעד את שקיעתה של הטיאטניק - לשקיעת הקמפיין של טראמפ: "זהו השיר המושלם להשמיע עבור הספינה הטובעת שהיא הקמפיין של טראמפ".

כאמור, אין זו הפעם הראשונה שבה אנשיו של טראמפ עושים שימוש בשיר ללא רשות, כשהאחרונה הייתה רק באפריל האחרון - אז הושמע שירה של שינייד אוקונור, "Nothing Compares 2 U", במספר אירועים. מנהלי העיזבון שלה רתחו מזעם: "זה לא מוגזם לומר ששינייד הייתה נגעלת, פגועה ונעלבת מכך שעבודתה הייתה מיוצגת באופן לא הולם על ידי מישהו שהיא עצמה הגדירה כ'שד תנ"כי'", מסרו אז. "כשומרי מורשתה, אנו דורשים מדונלד טראמפ וממקורביו להפסיק להשתמש במוזיקה שלה באופן מיידי".

ועוד ברשימה המכובדת: הרולינג סטונס, פארל, גאנס אנד רוזס, אירוסמית', ניל יאנג, ניקלבאק, לינקין פארק ועוד. ומה אם הם ישמיעו שיר של קניה ווסט?