לא רק אדל וביונסה: אלו הזמרים שהיינו שמחים שיגיעו להופיע בארץ

בעקבות ההכרזה על מופע יחיד של ברונו מארס בפארק הירקון, ולאחר הדיווחים שגם כריסטינה אגילרה מתכננת לכבוש את הלייב פארק - הכנו רשימה לא קונבנציונלית עם השמות שהיינו ממש, אבל ממש, רוצים לראות כאן • אז מי המפיק שירים את הכפפה? אולי עדיף שמנהל הבנק שלנו לא יקרא את הכתבה הזאת

הזמרים שהיינו רוצים לראות בישראל
בבקשה תבואו. הזמרים שהיינו רוצים לראות בישראל | צילום: shutterstock

בקושי הספקנו להירגע מההכרזה על הגעתו של ברונו מארס לישראל (קלטתם כמה מהר הכרטיסים נחטפו?!), וכבר דווח שגם כריסטינה אגילרה צפויה להרעיד את הלייב פארק עם קולה הענק. אז נכון, לחשוב על עשרות האלפים שיקיפו אותנו בעוד ערב מיוזע קצת עושה לנו חרדה, ונכון שיוקר המחייה כואב לנו בכיס ונכון שתמיד יש את הפחד שברגע האחרון הם יעשו לנו את הג'סטין ביבר והסאם סמית' ויבטלו. אבל למה להיות פסימיים? נכון לעכשיו ברונו יהיה כאן באוקטובר, ואם ירצה השם אז כריסטינה תבוא חודשיים לפניו - וזו סיבה מספיק טובה לנצל את הבמה ולקרוא, לבקש, להתחנן מאמנים נוספים להגיע להופעה בארץ. אנחנו מבטיחים לבוא לכולם.

הבהרה: עם כל הכבוד לביונסה, אדל, קודלפליי, טיילור סוויפט, מיילי סיירוס ועוד אינספור זמרים וזמרות, להקות והרכבים שהיינו שמחים לארח בארץ הקודש, הפעם רצינו לצאת מהקופסה ובחרנו בשמות שהם קצת פחות אובייס. חוץ מזה, בואו - לפי הפיד שלנו אף אחד כבר לא מחכה שהזמר האהוב עליו יעבור בנתב"ג. המעריצים האדוקים פשוט טסים להופעות בחו"ל ולא מחכים שאיזה מפיק ירים את הכפפה; אבל אנחנו עם עו"ש קצת לוחץ אז היות ואין לנו את האפשרות הזאת, הכנו את רשימת האמנים שאנחנו מתפללים לשמוע מהם מתישהו "ערב טוב תל אביב" במבטא מתוק. כן, גם אם הם בלייב פארק בראשון.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

שון מנדס

אתם אולי מכירים אותו בתור "ההוא ששר את סניוריטה" לצד קמילה קביו, הזמרת שהייתה בת הזוג שלו, הפכה לאקסית, חזרה לזרועותיו - והיום מסתבר שהם שוב נפרדו. מנדס התחיל את דרכו בהעלאת קאברים ליוטיוב ולאפליקציית Vine (מי מבין קוראינו זוכר שהיא הגבילה את היוצרים לסרטונים בני 6.5 שניות בלבד). אלו, ובכן, הפכו את מנדס לשם דבר עבור יודעי חן - והחוזה בחברת ההקלטות לא איחר להגיע.

מאז 2015 ועד היום הוא שחרר כבר ארבעה אלבומים, ורבים משיריו נכנסו לטבלאות המצעדים די בקלות: "Stitches"; "There's Nothing Holdin' Me Back"; "If I Can't Have You" והרשימה עוד ארוכה. בקיצור, שון, מחכים לראותך. ולא, את הטקסט הזה לא כתבה נערה בת 16. נשבעים.

ביג טיים ראש

יש לנו תחושה שהקוראים עכשיו מתחלקים לשניים: החלק הראשון שואל, "מי?! מה?! די להמציא שמות!", ואילו החלק השני אומר, "אומייגאד! כן! אבל מה נזכרתם בהם פתאום"; אז עבור הראשונים נסביר שמדובר בכלל בסדרת טלוויזיה קומית ומתוסרטת של ניקולודיאון, שעלתה לאוויר ב-2009 ועקבה אחרי קנדל שמידט, ג'יימס מאסלו, קרלוס פנה ולוגן הנדרסון - הלא הם להקת "ביג טיים ראש".

במסגרת הסדרה, הלהקה - שהייתה שם עוד הרבה לפני וואן דיירקשן - הוציאה שירים שכבשו בעיקר את ללבות המעריצות. בהמשך, הגיעו גם האלבומים שיצאו בלי קשר לסדרה והיה גם סבב הופעות עולמי. הזמן עבר, הסדרה הגיעה לסופה וגם הלהקה התפרקה, אבל זה לא נגמר פה: ממש השבוע גילינו שארבעת חברי הלהקה מתאחדים ומוציאים אלבום חדש! עכשיו אתם מבינים למה נזכרנו בהם פתאום? חוץ מזה, אף פעם לא הפסקנו לאהוב את ג'יימס מאסלו (שהוא אגב, יהודי שכבר ביקר בארץ במסגרת פרויקט תגלית). <3

הארי סטיילס

ואם בלהקות בנים עסקינן, בואו נדבר על הייצוא הכי מוצלח בהיסטוריית להקות הבנים אי-פעם בעולם כולו (סליחה רובי וויליאמס): הארי אדוארד סטיילס. נכון, הבטחנו שהרשימה הזאת לא תהיה בנאלית אבל הארי הוא מעל לכל הבטחה, נדר או שבועה. זה חזק מאיתנו; מי היה מאמין שהנער הביישן שבקושי עבר אודישן באקס פקטור יהפוך לכוכב הענק שהוא היום? התוכנית ההיא, כזכור, שינתה לו את החיים: סיימון קאוול חיבר בינו לבין ארבעה נערים נוספים שלא עברו את האודישנים כסולנים, וכך נולדה להקת "וואן דיירקשן" שהיא הביטלס של שנות ה-2000, אם תרצו.

אחרי שהלהקה התפרקה היה ברור שסטיילס הכריזמטי יבלוט מעל חבריו, אבל אף אחד לא דמיין את גודל ההצלחה: הסינגלים שלו נכנסים היישר לראש מצעדי הפזמונים בארץ ובעולם; יש באמתחתו פסלון גראמי לביצוע סולו הפופ הטוב ביותר; ועדיין לא הזכרנו את הסטייל המיוחד שלו, את רשימת האקסיות שלא הייתה מביישת את ליאונרדו דיקפריו ואת הקסם האישי והכריזמה המתפרצת שאי אפשר להסביר במילים. הילד ענק; אז הארי, בתור מי שמתגאה בקעקוע בעברית על הזרוע - לא תקפוץ לומר שלום? עצה שלנו, תפנה כמה ימים בלו"ז. נדמה לנו שהביקוש יהיה גבוה במיוחד.

מייגן טריינור

אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מאמנים שמעודדים אותנו לקבל את עצמנו כפי שאנחנו, ללא שיפוטיות - ועושים זאת בדרך שירים מתקתקים וקליטים שלא יוצאים לנו מהראש. מייגן טריינור היא-היא הדוגמה לכך (עם כל הכבוד למיילי סיירוס והפרחים שלה).

מייגן הוכיחה לנו שפופ קיטשי לאו דווקא חייב להיות חסר משמעות. השירים שלה מעבירים בעיקר מסר של עוצמה פנימית ואהבה אישית, ועבורנו זה המון. מה צריך יותר משירים שמקדשים את אופנת ההודי'ס ("Made You Look"), מבהירים שלא זה לא ("NO") ומחבקים כל מידת גוף באשר היא? ("All About That Bass"). אנחנו כבר מתים לצלם סטורי מההופעה שלה - ובטוחים שגם אתם.