דודו טסה והכוויתים יחממו את סיבוב ההופעות האמריקאי של רדיוהד

כבוד בינלאומי: להקת רדיוהד בחרה בפרויקט של דודו טסה והכוויתים לחמם אותם בסיבוב ההופעות האמריקאי

כבוד בינלאומי: הזמר דודו טסה והפרויקט הבינלאומי שלו זוכים להישג בינלאומי מרשים, להקת רדיוהד הזמינו את דודו טסה והכוויתים להיות המופע הפותח של כל סיבוב ההופעות האמריקאי של הלהקה.

סיבוב ההופעות המסקרן של רדיוהד בארה״ב יפתח במיאמי ב 30 למרץ ויכלול הופעה בפסטיבל קואצ׳לה בקליפורניה ועוד.

דודו טסה (יח''צ)
דודו טסה (יח''צ)

טסה מסר בתגובה: "ב 2010 נתתי לג'וני גרינווד ויניל של דודו טסה והכוויתים והופתעתי לגלות ששיר מהאלבום עלה באתר של רדיוהד. לא יכולתי לדמיין מציאות שבה רדיוהד מזמינים אותי לפתוח סיבוב הופעות שלם שלהם בארה"ב. אנחנו מאוד נרגשים ושמחים להצטרף גם להופעה בפארק הירקון"

בנוסף לטסה, בהופעה הצפויה של הלהקה ב-19 ליולי יחממו את רדיוהד גם Junun -הפרויקט של ג׳וני גרינווד, שי בן צור והראג׳אסטן אקספרס

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-voice-season-04-clips-ep-22-part-02' autoplay='1' credit='' desc='' kid='1_tp19rw6y' duration='299']

האלבום ״דודו טסה והכוויתים״ שיצא ב 2011 הגיע למעמד של אלבום זהב, זכה בפרס אקו״ם ונחשב לאלבום פורץ דרך. ״עלא שוואטי״ שיצא ב 2015 היכה גלים בארץ ובעולם והמשיך את הבשורה המוזיקלית של קודמו. הפרויקט נולד מתוך  חיפוש שורשים של דודו טסה שהוביל אותו למוזיקה של סבו ואחי סבו האחים אל כוויתי, מגדולי המלחינים בבגדד במחצית הראשונה של המאה ה 20. האחים אל כוויתי שנחשבים למחדשי השירה העירקית המודרנית היגרו לישראל בשנות ה 50 ויצירתם לא זכתה לתהודה הראויה לה. ספר השירים המרשים שהותירו זכה לתחייה מחודשת בפרויקט ״דודו טסה והכוויתים״.

דודו טסה והכוויתים יארחו בסיבוב ההופעות את הזמרת נסרין קדרי את עדאל ג'ובראן בצ'לו ואת לואי נדאף בכינור.