סינגל חדש ליהורם גאון: ארץ חיל

רגע לפני שידליק משואה בערב יום העצמאות, הזמר הישראלי וחתן פרס ישראל מוציא שיר חדש

יהורם גאון | צילום: צילום: יפעת יוגב

לאחרונה, הזמר הותיק וחתן פרס ישראל יהורם גאון מככב בכותרות. לאחר שהתפרסם כי יזכה למעמד המרגש בערב יום העצמאות הקרוב כאשר ידליק את אחת מ-12 המשואות המסורתיות וכי עתיד להשתתף גם בפסטיגל הקרוב, הזמר בן ה-77 מוציא כעת גם סינגל חדש.

השיר החדש "ארץ חיל" נעשה בפרוייקט משותף של גאון עם המוזיקאי עובדיה חממה. כך אמר חממיה: "השיר נכתב לפרויקט אחר בזמן אחר ולזמר אחר... כשהסתיימה העבודה על השיר אמר לי אחד המוסיקאים: 'שיר יפה מאד אבל רק יהורם גאון צריך לשיר אותו..'"

האזינו לשיר שכשמו כן הוא, שיר הלל לתפארת מדינת ישראל המתאים באופן מופתי לסגנון הארץ-ישראלי המזוהה עם גאון:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-062' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_b0h61tpk' duration='195']

לגאון, יש קריירה מפוארת ולהיטים שהפכנו לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית כמו "הנני כאן", "אלף נשיקות" "רוזה" ו"מעל פסגת הר הצופים". לצד הקריירה המוזיקלית הענפה, גאון מתחזק גם קריירת משחק לא מבוטלת בתאטרון, בקולנוע ובטלויזיה עם תפקידים בולטים  שהפכו לקלאסיקה כמו התפקיד הראשי ב"קזבלן" ותפקידו כיורם בקומדיית המצבים "קרובים קרובים". בשנים האחרונות כיכב בסדרות הטלויזיה "המדרשה" ו"סברני מרנן בעוד הוא ממשיך להופיע עם שלל שיריו ולמלא אולמות.

עוד ברשת תרבות:

בדיסני מחפשים שחקן ישראלי שיגלם את אלאדין

בחנו את עצמכם: האם תצליחו לזכות את שחקני הוליווד בצעירותם?

כמה אתם באמת מכירים את משפחת סימפסון?