יהונתן גפן: "אם אביב היה מתגייס, הוא היה היום רמטכ"ל"

במסיבת עיתונאים לקראת המופע לציון 70 שנה להולדתו של יהונתן גפן, דברנו איתו ועם בנו אביב

זמן צפייה: 01:58

שני המוסיקאים, יהונתן גפן ובנו אביב גפן הם מהיוצרים המוערכים ביותר בתעשיית המוזיקה הישראלית. מאחורי שניהם אלבומים מצליחים, הפקות איכותיות ושירים שהפכו לנכסי צאן ברזל. הגענו למסיבת עיתונאים לרגל מופע משותף של השניים ושוחחנו עם שניהם.

אביב ויהונתן גפן
ילד של אבא. יהונתן ואביב גפן

עוד ברשת תרבות ובידור:

יהודה לוי חושף את ההפתעה הרומנטית שקיבל משלומית מלכה

עשו לכם ערב רומנטי: סדרות וסרטים מומלצים לט"ו באב

אנה פאריס וכריס פראט נפרדו

בחול המועד של סוכות ייערך בראשון לציון פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל שחוגג 30 שנה לקיומו עם למעלה מ-100 אמנים, הרכבים ומוסיקאים.הפקת הדגל של הפסטיבל תהיה חגיגה לציון יום הולדתו ה- 70 שנה של יהונתן גפן בניהולו האמנותי של בנו אביב. יעלו ויצדיעו לפועלו של יהונתן, שלום חנוך, יהודה פוליקר, גידי גוב, יוני רכטר,  מתי כספי, דיוויד ברוזה, דני ליטני, קורין אלאל , יעל לוי  ואחרים .

אביב ויהונתן גפן
עושה כבוד לאבא שלו. תוך מסיבת העיתונאים

במסיבת עיתונאים שנערכה בביתו של אביב בצהלה, לקראת הפרוייקט, שאלנו את יהונתן מה הדבר הכי חשוב שהוא למד מאביב ("למדתי איך לעשות את המרחק הנכון בין אבא לבן") ומה היה רוצה להספיק בעשור הקרוב לפני שיימלאו לו שמונים ("לכתוב לדור הבא, הדור הזה כבר הלך עליו") . את אביב שאלנו מה הוביל אותו ליצירת המחווה המרגשת עבור אביו ("הרגשתי סוג של אחריות, גם בתור הבן שלו וגם מוזיקאלית") ואיך זה לעבוד לצידו ("זה מרגש אפילו יותר מפעם"). צפו בוידאו.

אהבה ללא גבולות

צילום סטילס: יוסי אלטרמן