נועה קירל הכריזה על מופע בפארק הירקון: "אחד הדברים הגדולים שעשיתי"

אחרי שכבשה את בימת האירוויזיון והביאה הרבה כבוד לישראל, היוניקורן שלנו חוזרת לפארק הירקון בהופעת ענק שתתקיים ב-21 בספטמבר • על הסיפור עם אנה זק, אמרה קירל: "רציתי לארח אותה אבל היה אילוץ שבתאריך הזה יש לה עבודה בחו"ל, לכן היא לא תוכל להגיע. אני מפרגנת לה. זו עבודה בחו"ל וזה מובן" • מחירי הכרטיסים ינועו בין 219 שקלים ועד 369 שקלים

זמן צפייה: 00:47

חוזרת לפארק: הזמרת נועה קירל הכריזה הבוקר (חמישי) על מופע ענק שיתקיים בפארק הירקון ב-21 בספטמבר, יום שני. מחירי הכרטיסים ינועו בין 219 שקלים ועד 369 שקלים, והמכירה תיפתח ביום ראשון ב-12:00. זו הפעם השנייה שבה קירל תופיע בירקון, שנה אחרי שכבר עשתה כן והייתה לזמרת הישראלית הכי צעירה שכבשה את הפארק.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"פארק הירקון זה אחד הדברים הכי גדולים שעשיתי בקריירה שלי ושהכי נהניתי לעשות", אמרה קירל במסיבת עיתונאים  מיוחדת שכינסה לרגל ההכרזה. "כיף שיש לי הזדמנות לעשות את זה שוב. אני מאוד מתרגשת, לא ישנתי בלילה - ומי שמכיר אותי יודע שקשה לי להתרגש לפעמים".

נועה קירל
נועה קירל | צילום: ארן חן צלמים

ברקע הדיווחים כי בכוונתה לארח את קארייה, הראפר שייצג את פינלנד בתחרות האירוויזיון והתמקם במקום השני, קירל נשאלה אילו אורחים יעלו איתה לבמה - אולם העדיפה לשמור על מסתוריות, ואמרה: "לא אחשוף את האורחים שיהיו, אבל זה אפילו לא סגור. יש לי מלא רעיונות. אנחנו טיפה רחוקים מהמופע כך שכרגע אף אחד לא נסגר סופית ואני באמת לא יודעת - אבל יהיו הפתעות".

כאמור, המופע בספטמבר יהיה המופע השני שלה בירקון. "אני חושבת שהדבר המרכזי שלמדתי מההופעה הקודמת זה שאני יכולה ומסוגלת. לפני כן לא הופעתי שעה ו-40 דקות בלייב. הוכחתי לעצמי שאני יכולה ועכשיו יש לי הזדמנות לעשות את זה עוד יותר גדול".

בשלב השאלות והתשובות, נשאלה הזמרת מה באמת עומד מאחורי הדיווחים על סכסוך עם אנה זק. "אני פניתי אליה", התחילה לספר. "רציתי לארח אותה בפארק אבל היה אילוץ שבתאריך הזה יש לה עבודה בחו"ל, לכן היא לא תוכל להגיע. זהו. אני מפרגנת לה. זו עבודה בחו"ל וזה מובן, שיהיה לה בהצלחה".

נועה קירל בהופעה בפארק הירקון
נועה קירל בהופעה בפארק הירקון | צילום: רשת 13

לשאלת חדשות 13 באשר לקריירה הבינלאומית שלה, אמרה: "היו לי כמה הופעות בחו"ל ויש הפתעות בדרך. אם יהיה סבב הופעות? חכו ותצפו". אז, סיפרה כי לאחרונה טסה להופעה של ביונסה - וסיפקה הצהרה מפתיעה: "רציתי להגיד לה 'זוזי ותני לי להופיע במקומך'".

"בפארק הקודם הסתכלתי על כל האנשים שהגיעו ורק אז עיכלתי מה קורה. אני מבינה לאן הגעתי ומה עשיתי (בקריירה). לפעמים אני בבית לבד בחדר, ואומרת לעצמי, 'וואו, זכיתי במקום השלישי באירוויזיון. איזה הזוי זה'".