27 שנים אחרי שנרצח: טופאק קיבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד

הראפר שנורה למוות בקרב יריות בספטמבר 1996, קיבל את הכוכב ה-2,758 בשדרה המפורסמת • אחותו נשאה נאום ובו אמרה: "עוד מהפעם הראשונה שבה הוא עלה על בימת התיאטרון בגיל 13 הוא חלם לקבל כאן כוכב. הוא גרם לכולנו להיות גאים מאוד"

כוכב לטופאק, שדרת הכוכבים
כוכב לטופאק, שדרת הכוכבים | צילום: רויטרס

27 שנים שנים אחרי שנרצח: הראפר טופאק שאקור קיבל אתמול (רביעי) כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. מי שייצגה את המשפחה בטקס היא האחות סקאיווה, שקיבלה את הכוכב בשמו של אחיה המנוח. "עמוק בפנים טופאק ידע שמחכה לו עתיד גדול מאוד", אמרה בנאום שנשאה בטקס. "אני גאה מאוד להיות כאן היום. כאחות קטנה הייתה לי הזכות לראות את גדולתו מתגלה".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

כוכב לטופאק, שדרת הכוכבים
אחותו של טופאק מקבלת את הכוכב בשמו | צילום: רויטרס

טופאק, שעד היום נחשב בעיני רבים לראפר הגדול ביותר בכל הזמנים, נורה למוות בקרב יריות בספטמבר 1996, בלאס וגאס. בן 25 היה במותו. חרף השנים שחלפו, נסיבות מותו עדיין אינן ברורות לחלוטין. הכוכב שקיבל אתמול הוא הכוכב ה-2,758 שנחנך בשדרה.

עוד סיפרה אחותו בטקס שנערך אתמול כי "עוד מהפעם הראשונה שבה הוא עלה על בימת התיאטרון בגיל 13 - לפני שמישהו בכלל זיהה את שמו - הוא חלם לקבל כוכב כאן בשדרה. היום אנחנו מכבדים את העבודה והתשוקה שהוא השקיע בהגשמת חלומותיו. הכוכב השמימי שלו יזרח קצת יותר בבהירות היום. הוא גרם לכולנו להיות גאים מאוד".