"ביליתי הרבה הזמן בללמוד את הערך שלי כאדם": נטע ברזילי בסינגל חדש

אחרי ההופעה בגמר האירוויזיון בליברפול ובחגיגות גאווה ברחבי העולם, ברזילי שחררה את "Everything", אותו כתבה יחד עם היוצרים AJR והזמרת השוודית זארה לארסון • "ארבע שנים השיר נמצא אצלי במגירה, וחיכיתי לרגע שבו אוכל לחזור אליו ולהחיות אותו מכל הלב. הרגע הזה הוא עכשיו"

נטע ברזילי
נטע ברזילי | צילום: עידן ברזני

רגע לפני שהיא יוצאת לסיבוב הופעות באירופה ובארצות הברית, הזמרת נטע ברזילי שחררה הבוקר (רביעי) סינגל חדש בשם "Everything". "ביליתי הרבה זמן בעבודה על עצמי, ללמוד את הערך שלי כאמן וגם כבן אדם", סיפרה ברזילי. "ארבע שנים השיר נמצא אצלי במגירה, וחיכיתי לרגע שבו אוכל לחזור אליו ולהחיות אותו מכל הלב. הרגע הזה הוא עכשיו ואני ומתרגשת לחלוק אותו עם כולם". את הסינגל מלווה קליפ שצולם בניו-יורק.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

את השיר כתבה ברזילי יחד עם היוצרים AJR והזמרת השוודית זארה לארסון. לארסון בת ה-25 התפרסמה ב-2015 עם הלהיט "Lush Life", איתו כבשה מצעדים בכל רחבי אירופה, ונכון לעכשיו הוא צבר 809 מיליון צפיות ביוטיוב. מאז, הפכה לארסון לכוכבת פופ ענקית, שב-2016 אף נבחרה על ידי מגזין טיימס לאחת מ-30 הנערות המשפיעות ביותר לאותה השנה.

מוקדם יותר החודש, נטע הופיעה במגוון אירועי גאווה, בהם אירוע הפתיחה של PRIDE 2023: Stonewall Day Unplugged וגם בחגיגת PRIDE LIVE. מלבד זאת, במרץ האחרון נטע חשפה את הקאבר שלה ל-You Spin Me Round בערב הגמר של אירוויזיון 2023 בליברפול.