אחרי הלהיט עם טום באום - מאיה דדון בשיר גאווה חדש

עוד להיט מבית היוצר של רון ביטון: הזמרת הצעירה מאיה דדון שחררה את "סדר ת'פוני" אותו כתב ביטון והפיק איתי קלדרון • לאורך סוף שבוע הגאווה היא תופיע עם הסינגל החדש, בין היתר בבמה המרכזית של המצעד בפארק הירקון

מאיה דדון
מאיה דדון | צילום: Avoxvision Ai

הזמרת מאיה דדון שחררה הבוקר (שני) את "סדר ת'פוני", שיר גאווה אותו כתב והלחין רון ביטון והפיק איתי קלדרון. דדון צפויה להופיע עם השיר החדש באירועי הגאווה שיחולו בסוף השבוע הקרוב, תחילה במסיבת ענק בשפיים ולאחר מכן היא תעלה על הבמה המרכזית של מצעד הגאווה בפארק הירקון שבתל אביב.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

דדון, אחת מפריצות השנה במוזיקה, היא בת 16 בלבד וכבר עומדת מאחורי שורת להיטים שכבשו את הפלייליסט: "יאללה ביי", "חוץ ממך" ו-"למה מה", אותו ביצעה לצד טום באום, לרגל מסיבת פורים המסורתית שלו. כמו כן, דדון הספיקה גם לשתף פעולה בשיר "להיות שלך" עם מי שלקחה אותה כבת חסותה - לא פחות מעדן בן זקן.

השיר של דדון מצטרף לשורה ארוכה של שירים שיצאו בשבועות האחרונים לכבוד חודש הגאווה: בשבוע שעבר היו אלו רוני דואני, עדי ביטי ואן בי ששחררו כל אחת בתורה את סינגל הגאווה שלה; אתמול היה זה השחקן אילן פלד שהוציא את "אנא אנא", ועל פי הדיווחים גם מי ששיתפה איתו פעולה ב"טרילילי טרללה" - הלא היא נועה קירל כמובן, תחשוף בימים הקרובים את שיר הגאווה שלה.

סדר ת'פוני | מילים: רון ביטון

סדר תפוני ותהיה איתי בקשר
צא מהמים ותספור איתי עד 10
9 8 7 6 5 4 3 2 1

ביג באלגן ביג באלגן ביג
ביג באלגן ביג באלגן ביג
זיז תעגן זיז תעגן זיז
זיז תעגן זיז תעגן זיז
איי לוב יוו דו אגדו אגדה
בגלים בגלים תקיטו תקטה
איי לוב יוו דו אגדו אגדה
הבנים אוו אוו הבנות אהה אהה

איזה גוף אלילי
מגבות הכל עליי
וואלה שוף לא כדאי
הוא אוהב תטיננאי

וכל הלילה הרמות בקצב
והוא קופץ למסקנות כל ערב

יאללה בוא אחרי
עוד סיבוב אחד ודי
מתאים? אולי
אם לא אז יאללה ביי

והשיער שלו גולש עד הכתפיים
תקשיב לי טוב אנלא חוזרת פעמיים