אביב גפן יופיע עם שלום חנוך, ברי סחרוף יארח את טונה: פסטיבל "לילות אהבה" חוזר

הפסטיבל יתקיים במהלך חודש אוגוסט, כשהפעם הוא יתפרס על פני שלושה מוקדים: בית גבריאל, אמפי פארק רעננה ובית גוברין • הליינאפ כולל בין היתר הופעות של חנן בן ארי, קרן פלס ודני סנדרסון • מחירי הכרטיסים ינועו בין 174 שקלים ל-234 שקלים

אביב גפן במופע "נשף רוק" בפארק הירקון
אביב גפן | צילום: קוקו, פלאש 90

איפה אתם בט"ו באב? פסטיבל "לילות אהבה" חוזר, כשבמהלך חודש אוגוסט יתקיימו מגוון מופעים עם עשרות אמנים ויוצרים תחת כיפת השמיים. הפעם, לאור ההצלחה, האירועים יתפרסו על פני שלושה מוקדים ברחבי הארץ: בית גבריאל, אמפי רעננה ואמפי בית גוברין. מחירי הכרטיסים ינועו בין 174 שקלים ל-234 שקלים.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

אז מה בליינאפ? בפסטיבל שייערך בבית גבריאל על שפת הכינרת ב-3 באוגוסט, מופע הארנבות של ד"ר קספר יתאחדו למופע לציון 30 שנים ללהקה, ומיד אחריהם תעלה להקת הרוק היהודים; יום למחרת, ב-4 באוגוסט, אינפקטד מאשרום יארחו את את הדג נחש ונטע ברזילי; ב-10 באוגוסט קרן פלס תארח את תמיר גרינברג במופע שבו תחגוג 20 שנה על הבמות; ב-11 באוגוסט דודו טסה ושלום חנוך יעלו בזה אחר זה על אותה הבמה.

השנה, כאמור, הפסטיבל יגיע לראשונה גם לאמפי פארק רעננה. שם, ב-3 באוגוסט, להקת תיסלם תפתח את הערב ובמהלכו תארח את דני סנדרסון - שבהמשך יחזור למופע הסולו שלו; יומיים לאחר מכן, ב-5 באוגוסט, הדג נחש יארחו את פול טראנק ואברהם טל יארח את התקווה 6.

המוקד השלישי הוא כאמור בית גוברין, שם - ב-3 באוגוסט - הפסטיבל ייפתח במופע של שלומי שבן ולאחריו יופיע יוני רכטר; ב-8 באוגוסט תהיה זו מארינה מקסימילאן שתפתח את הערב ואחריה תעלה יסימין מועלם; ב-9 באוגוסט ברי סחרוף יארח את טונה; ב-12 באוגוסט אביב גפן והתעויוט יארחו את שלום חנוך; ב-13 באוגוסט חנן בן ארי יופיע במופע חדש; ב-19 באוגוסט הדג נחש יופיעו ולאחריהם התקווה 6.

לכרטיסים לחצאו כאן