לא רק בישראל: אלפי אנשים פרצו להופעה של דדי יאנקי

הרשויות בצ'ילה השתמשו בתותחי מים נגד הקהל ביום שלישי בלילה באצטדיון הלאומי של סנטיאגו, לאחר שכ-4,000 בני אדם פרצו את מערך האבטחה ונכנסו להופעה של זמר הרגאטון המפורסם דדי יאנקי

דדי יאנקי | צילום: shutterstock

בתקופה האחרונה התבטלו מספר רב של אירועים בינלאומיים ברחבי ישראל, לאחר שבהופעות ופסטיבלים בארץ נרשמו התפרעויות רבות הכוללות אלימות בשטחי ההופעה ופריצות רבות של צעירים ללא כרטיס לתוך רחבת המופע.

אירוע דומה לאלו שנרשמו בישראל קרה אתמול (שלישי) בצ'ילה, כאשר הזמר הפורטו ריקני המצליח, דדי יאנקי, עלה להופעתו הראשונה מבין שלוש באצטדיון הלאומי סנטיאגו שבבירת המדינה. עם תחילת ההופעה, יותר מ4,000 מעריצים פרצו לרחבת האצטדיון, מה שגרם לכוחות האבטחה והמשטרה להשתמש בתותחי מים על מנת לעצור את הקהל המשתולל.

 

כתבות נוספות:

ליידי גאגא נאלצה לעצור הופעה בעקבות סופת ברקים

סופית: בוטל המופע של ג'סטין ביבר בישראל

מאיטליה באהבה: הזמר ארוס רמאזוטי מגיע להופעה בישראל

דיווחי המשטרה מהאזור מספרים על צוותי אבטחה רבים שהותקפו, ומכונית שניזוקו מחוץ לרחבת האצטדיון. סרטונים ברחבי הרשתות החברתיות מראים את הקהל מתפרץ לאצטדיון ויוצר צפיפות ומהומת ענק.

אדוארדו ורגרה, שר במחלקת מניעת הפשיעה בצ'ילה, מתח ביקורת על מארגני האירוע ואמר שהם היו צריכים להיות אחראים על האבטחה. אבל במקום זאת, כוחות המשטרה של צ'ילה נאלצו "לתקן" את הפערים באירוע.

ורגרה אמר שתתקיים חקירה האם מארגני האירוע עמדו בדרישות הבטיחות שלהם, והאם נמצאו מספיק מאבטחים במקום כראוי לאירוע בסדר גודל שכזה.

צופים רבים עזבו לפני תחילת המופע מתוך חשש לבטיחות לאור הצפיפות שגברה. למרות המצב, דדי יאנקי ביצע את ההופעה בשלמותה וקיבל ביקורות על כך. הראפר המצליח יופיע שוב הערב (רביעי) ובחמישי באצטדיון בסנטיאגו, בתקווה שהפעם ההופעה תעבור בצורה מסודרת וללא נפגעים.

.