איחוד אירוויזיוני מרגש: האם נועה קירל בדרך לרקוד את הצ'ה צ'ה צ'ה?

היוניקורן הישראלית אמורה לשוב ולהופיע בפארק הירקון כבר בספטמבר הקרוב - אלא שהפעם היא לא תהיה לבד על הבמה: על פי הדיווחים, אנשיה של קירל מעוניינים לארח את קארייה, מי שייצג את פינלנד באירוויזיון ושיגע את העולם עם ה"צ'ה צ' צ'ה" • אנחנו מחכים כבר לראות את הבגד הירוק נוחת בנתב"ג

נועה קירל על במת האירוויזיון
נועה קירל באירוויזיון | צילום: Sarah Louise Bennett EBU

אחרי שבשנה שעברה הייתה לזמרת הכי צעירה אי פעם שכבשה את פארק הירקון, נועה קירל צפויה לעשות זאת שוב - רק שהפעם היא לא תהיה לבד על הבמה: על פי הדיווחים, קירל צפויה לארח בהופעה השנייה שלה בפארק את קארייה, הראפר שייצג את פינלנד באירוויזיון האחרון, והתמקם במקום השני.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

החזרה של קירל לירקון טרם הוכרזה באופן רשמי, אולם ככל הנראה המופע יתקיים באמצע ספטמבר. רן בוקר דיווח הבוקר (ראשון) כי אנשיה של היוניקורן מעוניינים להביא את קארייה ארצה אך עדיין לא נעשתה אליו פנייה רשמית. עם זאת, בריאיון לאתר ynet אמר קארייה כי לו תגיע הצעה שכזו, הוא "יעשה את זה".

פינלנד - קארייה
פינלנד - קארייה | צילום: Sarah Louise Bennett

כזכור, בגמר האירוויזיון שהתקיים בחודש שעבר סיימה קירל במקום השלישי, כשמעליה קארייה הפיני ולורין השבדית. בשובה מהתחרות, אמרה עם נחיתתה: "אני חוזרת בתחושת גאווה מאוד גדולה. הגענו למקום השלישי וזה מעבר לכל הציפיות. הייתה לי הזכות והכבוד לייצג את ישראל על הבמה הגדולה ביותר בעולם. זו חוויה מעבר לכל דמיון ולא אשכח אותה בחיים".