הכוכב הלטיני החם בעולם מאלומה מגיע לישראל ושולח מסר מיוחד

הכוכב הלטיני הכי גדול בעולם MALUMA מגיע לישראל ולכם יש מסר מיוחד ממנו בו הוא מזמין אתכם להופעה שלו שתערך באוקטובר הקרוב

זמן צפייה: 00:14

הפלישה הלטינית בעיצומה, אחרי הופעתו של דאדי יאנקי בישראל, הגיע הזמן לתייר הלטיני הבא שידרוך על אדמת הקודש ועתיד להרעיד ולהרטיט את לבבות בנות ישראל.

מדובר כמובן על האמן הלטיני הכי לוהט בעולם המוזיקה כרגע, MALUMA הזמר והראפר הקולומביאני המוכר נולד תחת השם  חואן לואיס לונדוניו אריאס, הפך בשנים האחרונות תחת השם מאלומה לאחד השמות הלוהטים בעולם המוזיקה והוא יגיע לראשונה לישראל להופעה אחת בלבד ב- 12 באוקטובר  2017 בלייב פארק ראשון לציון.

מי שאחראים על הגעתו לארץ הם המפיקים ארקנסטון פרודקשנס –איתן ואלון ראובן שהביאו בשנה האחרונה את  ג'יי באלווין  וניקי ג'אם. תחילת מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון ה-9.7 והמחירים ינועו בין 599-699 שקל לגולדן, 449 -549 לVIP ו279 -309 לדשא.

מאלומה. כמה חתיך | צילום: Getty Images

מאלומה בן ה-23 בלבד פרץ לתודעה לפני 7 שנים עם להיט רדיו מקומי  Farandulera.  חברת המוזיקה Sony Music זיהתה את הפוטנציאל והחתימה אותו במיידי.  לוקן היה הסינגל השני שהוציא ובעקבותיו יצא אלבום האולפן הראשון שלו 2012)  Magia.  הסינגלים ששוחררו מהאלבום "Miss Independent ו- "Pasarla Bien", הגיעו לפסגה מצעד המכירות  הקולומביאני  ומלומה היה מועמד לתואר "האמן החדש הטוב ביותר".

מאלומה בטקס פרסי הגראמי הלטיני | צילום: Getty Images

הפריצה הבינלאומית שלו הגיעה עם הסינגל La Temperatura  בו שיתף פעולה עם הזמרת מפורטו ריקה אלי פלסיוס,  הסינגל התברג לצמרת המצעד הלטיני של בילבורד. מיליוני צפיות בכל אחד מהקליפים הרשמיים שלו הובילו אותו לפסגת האמנים הלטינים הבינלאומיים. בשנה האחרונה שיתף פעולה עם שאקירה בלהיט Chantaje, ריקי מרטין עם הלהיט Vente Pa' Ca   והזמרת טליה עם הלהיט Desde Esa Noche