אמן ההיפ הופ זוכה הגראמי שון פול יגיע להופעה בישראל

עונת ההופעות רק החלה: באוגוסט הקרוב שון פול יכבוש את הלייב פארק בראשון לציון

שון פול

קולו יוצא הדופן, המקצבים והפזמונים הקליטים וההפקה הסופר מושקעת, כל אלה יחדו מהווים את המתכון המנצח של זוכה הגראמי והכוכב הבינלאומי – שון פול. אם גם אתם מכורים ללהיטים של אמן ההיפ הופ, יש לנו חדשות טובות עבורכם. שון פול יגיע להופיע בארץ הקודש בקיץ הקרוב.

[youtube_embed youtube_id='GzU8KqOY8YA']

הכוכב הבינלאומי יגיע לישראל ויופיע בלייב פארק בראשון לציון ב-22 באוגוסט, במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי כשהוא בשיאו עם שרשרת להיטים שחורכים את הרדיו והמצעדים כולל שיתופי פעולה עם השמות הכי חמים בעולם המוסיקה כמו  סיה, אן-מרי ועוד.  שון פול יהיה האורח המרכזי ביום של מופעים הכולל את כל השמות החמים בישראל בסצנת ההיפ הופ, הראפ והאלקטרוני: האולטראס, סטפן, פלד, אביאור מלאסה, קטריקס ודורון ביטון, טלסימאן, Warriors, VINI VICI.

[youtube_embed youtube_id='papuvlVeZg8']

שון פול נולד במקור בשם שון פול הנריקס בג'מאייקה ב 1973. הקריירה המוסיקלית שלו נסקה ב 2002 עם ההצלחה האדירה של אלבום האולפן השני שלו " Dutty Rock" בעיקר בזכות השירים " Gimmie The Light" ו- "Get Busy" שדורגו בפסגת מצעד הבילבורד (Billbord Hot 100 chart toppers).

[youtube_embed youtube_id='dW2MmuA1nI4']

שון פול מצליח לשמור על הרלוונטיות שלו בתעשיית המוסיקה  מאז הפריצה לתהילה בשנת 200  ועד היום עם שרשרת להיטים כמו: Cheap Thrills, Rockabye, No Lie, and Body. שון פול  מופיע על הבמות הכי מכובדות, גדולות  ונחשבות בעולם כולו עם קהל אוהב בכל רחבי הגלובוס.

עוד ברשת בידור ותרבות:

שמות התאומים של ביונסה וג'יי זי נחשפו

אשת הכדורגלן: ליאו מסי נשא לאישה את אהבת נעוריו

נסיכת הפופ בריטני ספירס נחתה בישראל