ספיר סבן בשיר חדש לכבוד מצעד הגאווה

זוכת "דה וויס" הטרייה משתפת פעולה עם ליין האריסה והיוצר דורון מדלי בבלדה מרגשת בשם "אני לא אשמה"

זמן צפייה: 03:51

לאחר שכבשה את הבמה כל פעם מחדש בעונה האחרונה של "דה וויס", הזוכה הגדולה ספיר סבן לא נחה על זרי הדפנהממשיכה בפעילות המוזיקלית ויוצאת היום עם שיר חדש.

לכבוד מצעד הגאווה של תל אביב שיתקיים בשבוע הבא, סבן חברה לשיתוף פעולה מרגש עם דורון מדלי וה"אריסה" (אותו מנהלים יותם פפו ועומר טובי), ליין מסיבות הגייז המזרחי שהביא לעולם את הלהיטים "תל אביב" ו"פה זה לא אירופה".

עוד ברשת תרבות ובידור:

מי הסלבס שחגגו בחתונה של דנה פרידר?

מה קרה כשהתקלנו את הסלבס עם חידון שבועות?

בזמן שכולם מצפים מהחבורה ליצור להיט שמח ומקפיץ, צוות האריסה בחר להתאים את עצמו לאיכויות הקלאסיות המוכרות של סבן. השיר "אני לא אשמה" הוא בלדה מרגשת, עם סאונד מזרח תיכוני ישן, המאפשר לספיר לבטא את עצמה כזמרת מרגשת וגדולה מהחיים עם קול אדיר.

ספיר סבן | צילום: צילום: אוהד רומנו, ע.צלם: אוהד קב

דורון מדלי ("אבא", "אם יש גן עדן") כתב את הבלדה במיוחד לספיר: "יש לה יכולת מדהימה להביא לעולם סיפור אמיץ על התסכול שעומד מאחורי מסע חיפוש אהבה. יותר מתמיד, בני אדם כיום מרגישים מבולבלים ואבודים בכל נושא חיפוש אהבה. בין כל האפליקציות והחיים הוירטואליים למסיבות ולחגיגות, עושה רושם שהשפע הרב דווקא משאיר יותר ויותר אנשים בודדים. הנושא הזה מאד חזק בקהילה הגאה, אבל אף אחד לא מעז לדבר עליו, בטח לא בשירים. בחרתי להוציא את הנושא לעולם, כדי שאנשים יוכלו לדבר עליו, ושיהיה להם שיר שאפשר להזדהות איתו".

רגע הזכייה בדה וויס - ספיר סבן

את יציאת השיר מלווה קליפ חדש ומרשים ביותר מבחינה ויזואלית אותו ביים טובי, המשחזר את תקופת הרנסאנס עם מוטיבים ערביים ומזרחיים.ספיר תופיע עם השיר בפעם הראשונה עם האריסה על הבמה המרכזית של מצעד הגאווה מול 200 אלף איש.