מעריצים ניסו לצלם מתחת לשמלה של שאקירה - הזמרת ירדה מהבמה בזעם

בהופעה במועדון מיאמי, הזמרת הבחינה לפתע בכמה מבלים שמנסים להכניס את מצלמת הטלפון מתחת לשמלה שלה ולצלם. היא ביקשה מהם לחדול, אך משלא נענו לה - היא הפסיקה את ההופעה • ברשת גינו: "אנשים מגעילים, לאמנים מגיע כבוד ופרטיות"

שאקירה
שאקירה | צילום: שאטרסטוק

בהופעה שקיימה אמש (ראשון) במועדון "LIV" במיאמי, הזמרת שאקירה הראתה כמה ממהלכי הריקוד המזוהים עימה על הבמה, בעת שפיזזה לצלילי הסינגל החדש שלה "Soltera". אלא שלפתע, הזמרת זיהתה כמה מהחוגגים אשר מנסים להכניס את מצלמת הטלפון מתחת לשמלה שלה ולצלם - ושאקירה עזבה את הבמה בזעם.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

הכוכבת תועדה מפסיקה לרקוד כשהיא אוחזת בשמלתה בשתי ידיה, ומנידה את ראשה בשלילה לעבר הצופים החצופים בקהל - תוך שהיא דורשת מהם להפסיק את מה שניסו לעשות. לאחר מכן היא חזרה לרקוד, אך כאשר ראתה כי למרות בקשתה המצלמים המשיכו לנסות לצלם - היא עזבה כאמור את הבמה ונראתה מתקבלת על ידי המאבטחים באזור ה-VIP.

 

מעריצים ברשת מיהרו לגנות את התקרית: "אנשים מגעילים", כתב אחד, בעוד אחר הוסיף: "זו באמת התנהגות מאכזבת. לאמנים מגיע כבוד ופרטיות, על הבמה ומחוצה לה. זה חיוני להבטיח סביבה בטוחה לכולם"; "שאקירה לא יכולה אפילו ליהנות ולרקוד לצלילי השיר שלה??", תהתה מעריצה אחרת, "אני שונאת גברים, אסרו את הגברים האלה!".