מי הכוכבת הכי רווחית בעולם המוזיקה?

מגזין פורבס האמריקאי חושף את המוזיקאית שעשתה הכי הרבה כסף השנה

יש כאלו שמחכים בקוצר רוח שתיכנס כבר המשכורת החודשית. את טיילור סוויפט, זה כנראה פחות מטריד.

השנה האחרונה לא היתה מוצלחת במיוחד עבור כוכבת הפופ. היא עברה פרידה מתוקשרת מהמוזיקאי קלווין האריס, ממנו היא קפצה ישר לקשר חדש ולא ברור עם השחקן טום הידלסטון ולא הרבה אחרי זה נפרדה גם ממנו. תוך כדי היא גם די הושפלה על ידי קים קרדשיאן בפרשת הקלטת המפלילה (למי שלא זוכר – מדובר בהקלטה שהוכיחה שטיילור שמעה מראש את השיר שקנייה כתב עליה ואהבה אותו, למרות שאחר כך היא סיפרה לכולם שמעולם לא שמעה אותו).  בקיצור – תקופה לא משהו. אבל היי, כשלחשבון הבנק שלך מתווספים 170 מיליון דולר בשנה אחת, זה כנראה הופך את כל הצרות לפחות רלוונטיות.

המזומנים מקהים את הכאס. סוויפט
המזומנים מקהים את הכאב. סוויפט

מגזין פורבס הכריז אתמול על טיילור בתור הזמרת שהרוויחה הכי הרבה כסף השנה (מיוני 2015 ועד יוני 2016). רוב הרווחים הגיעו מסיבוב ההופעות העולמי שלה אבל גם מקמפיינים שעשתה לאפל, קדס ודיאט קולה. טיילור הדיחה מהפסגה את האויבת המושבעת שלה, הלא היא קייטי פרי, שהחזיקה במקום הראשון בשנה שעברה והשנה נאלצה להסתפק במקום השישי עם 41 מיליון דולר בלבד.

עוד ברשת סלבס:

תומר קפון ומייקל לואיס לוהקו לסרט הוליוודי

ביקורת סרט: הסרבן של מל גיבסון מזעזע לטובה

ממש מתחת לטיילור ברשימה, במקום השני, נמצאת אדל, שכמות המכירות הבלתי נתפסת של האלבום החדש שלה (הוא הוכתר לא מזמן כאלבום יהלום על מכירות של 10 מיליון עותקים בארה"ב בלבד) הכניסו לעובר ושב שלה 80.5 מיליון דולר. במקום השלישי – מדונה, שהאלבום האחרון שלה מכר הרבה פחות מזה של אדל, אבל סיבוב ההופעות שעשתה השנה פיצה על זה והביא לה הכנסות של 76.5 מיליון. לא רע עבור מישהי שכבר יותר מ30 שנה בתעשייה.

ובמקום השני: אדל
ובמקום השני: אדל

עוד ברשימה – ריהאנה רביעית (75 מיליון), ביונסה אחריה (54 מיליון) וסוגרות את העשירייה ג'ניפר לופז (39.5 מיליון), בריטני ספירס ( מיליון30.5) שאנייה טווין (27.5 מיליון) וסלין דיון (27 מיליון), לכולן היו השנה מופעים קבועים בלאס ווגאס, מה שמוכיח שאם את כוכבת פופ ונשבר לך מלהסתובב בעולם ולהופיע – ישתלם לך להשתקע בעיר ההימורים.

 

מלכת העולם. תמיד. מדונה (רויטרס)
מלכת העולם. תמיד. מדונה (רויטרס)

 

מי מנהל את העולם? ביונסה כמובן (רויטרס)
מי מנהל את העולם? ביונסה כמובן (רויטרס)