עולם המוזיקה באבל בעקבות מותו של הראפר קוליו: "נשבר הלב"

עולם המוזיקה סופד לראפר קוליו, שנמצא ללא רוח חיים ברצפת שירותים בבית חברו בלוס אנג'לס. סנופ דוג ספד עם תמונה משותפת. מישל פייפר, אשר כיכבה בסרט 'סיכון מחושב' בו כיכב הפסקול שלו כתבה: "30 שנים מאוחר יותר ואני עדיין מקבלת צמרמורת כשאני שומעת את השיר"

הראפר "קוליו"

קוליו, מי שעומד מאחורי הלהיט 'Gangsta's Paradise', נמצא מת על רצפת השירותים בבית חברו בלוס אנג'לס מוקדם יותר היום. לפי דיווח ברשת TMZ, הפרמדיקים שהוזעקו נאלצו לקבוע את מותו במקום. סיבת המוות אינה ידועה אך על פי החשד הראפר האמריקאי סבל מדום לב.

אייס קיוב ספד לחברו וכתב: "אלה חדשות עצובות. הייתי עד לעבודה הקשה שעשה בדרכו לצמרת. נוח על משכבך בשלום".

 

חברו הראפר סנופ דוג שיתף בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של שניהם וכתב "נוח על משכבך בשלום" כשהוא מתייחס למילות השיר הידוע של קוליו.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by snoopdogg (@snoopdogg)

מישל פייפר, שכיכבה בסרט 'סיכון מחושב' בו כיכב הפסקול של קוליו ספדה לו בחשבון האינסטגרם וכתבה: "נשבר הלב לשמוע על פטירתו של האמן המחונן קוליו. התמזל מזלי לעבוד איתו ב-1995 על 'סיכון מחושב'. הוא זכה בגראמי על עבודתו המבריקה, ולדעתי זו הייתה הסיבה להצלחתו המרובה של הסרט. 30 שנים מאוחר יותר ואני עדיין מקבלת צמרמורת כשאני שומעת את השיר. שולחת אהבה ואור למשפחתו".

 

ארטיס ליאון אייבי ג'וניור, הידוע בשם הבמה קוליו, החל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנות ה-80 אך פרץ לתודעה ב-1995 כששחרר את הסינגל 'Gangsta's Paradise' ששולב בפסקול הסרט 'סיכון מחושב' וזכה להצלחה רבה.