אלבום בשפה זרה: הפרויקט החדש והמסקרן של אייל גולן

שוב פסח ושוב אלבום חדש לאייל גולן, הפעם זהו ציון דרך, האלבום ה-15 במספר. נדב בורנשטיין פגש אותו לשיחה על האלבום והתוכניות המעניינות לעתיד

אייל גולן
אייל גולן | צילום: יח"צ

אייל גולן תמיד חושב קדימה והפעם, הוא מתכנן מופע חדש או אלבום חדש בשפה זרה. כעת הוא משיק את האלבום ה-15 במספר וחושף תוכניות לפנות לקהלים זרים. "האלבום החדש הוא האלבום הכי טוב שלי עד היום, הפעם הלכתי על כיוונים שונים לגמרי. עשיתי כל כך הרבה דברים ומבחינתי זה איזשהו נצחון, אני הכי מאושר שיש" אומר גולן.

לטענתו, הדרך הארוכה שעבר ניכרת מוזיקלית באלבום החדש, במיוחד כשמשווים אותו לאלבומים הקודמים. "זה עולם אחר לגמרי, באלבום הראשון הייתה הרבה תמימות, הקול היה נחמד, אבל לא באמת ידעתי מה לעשות. היום אני יותר בוגר, מבין, מעורב", מסביר גולן. באלבום החדש שירי אהבה ופרידה כמו תמיד בחייו של הזמר. "כל הזמן שואלים אותי ועושים קישורים לבנות הזוג, אילנית או רוסלנה. אין מישהי ספיציפית שאני שר לה באמת, מבחינתי לכל מי שמשייכים את השירים- זה בסדר כי פרידות זה של כולם" מסביר גולן.

בשנים שחלפו הפך גולן גם לחברת הפקות ובקרוב יסע עם מורן מזור החתומה אצלו לאירוויזיון. "מבחינתי זה נצחון שמורן הגיעה לאירוויזיון, כולנו נהיה איתה ונקווה שנביא תוצאה משם" מסכם גולן. אולי בגלל המסע האירופי הוא כבר מתכנן את הפרויקט הראשון שלו בשפה זרה. "אני לא יודע באיזו שפה זה יהיה, אנגלית או ספרדית, אבל אנחנו מתכננים על זה", הוא מבטיח.