שנה אחרי גמר דה וויס: חנן בן סימון חוזר לבמה

הזמר שסחף צופים רבים בעונה הראשונה של דה וויס מודה: "אני לא צופה בעונה הנוכחית, אבל יש בי געגועים לתקופה". האזינו ל-"Toy Store", השיר החדש שלו

חנן בן סימון
חנן בן סימון | צילום: יח"צ

רגע לפני שלב ההופעות החיות של העונה הנוכחית של דה וויס, חנן בן סימון חוזר לחיינו עם שיר חדש, "Toy Store".

 

הזמר בעל קול הקטיפה המדהים וההגשה הייחודית ייופיע במסגרת ערב הופעות של הלייבל "אנובה" החוגג את הסינגל החדש של רוקפור עם הופעות של אלקטרה, האוליבז, חנן וכמובן הופעה של רוקפור. תפסנו את חנן לשיחה קצרה לפני ההופעה המיוחדת.

 

איך עברה עליך השנה האחרונה?

"שנה מיוחדת ומשמעותית מהרבה בחינות. חוויתי המון חוויות מבגרות גם מבחינה אישית, והמון חלומות קטנים ממשיכים לרקום עור וגידים. כיום אני עובד עם אנובה, מחפש את הצליל הנכון והמדוייק לשיריי, שמלווים אותי כל הזמן. מילדות. חוץ מהקריירה, אני גם עדיין ממשיך ללמוד באקדמיה למוסיקה בירושלים, מה שלא נותן לי הרבה זמן לדברים שהם לא מוסיקה או רגשות ומחשבות".

 

אתה מאוכזב שלא ניצחת ב"דה וויס"?
"ממש לא, אני מרגיש כאילו דברים קורים בדיוק כפי שהם היו צריכים לקרות. אני פשוט משתדל להישאר קשוב לרגשות ולאמונות שלי".

אתה בקשר עם המנטור רמי קליינשטיין או עם מישהו מהחברים בתוכנית?
"אני ורמי לא מאוד בקשר רציף, אני עובר לבדי המון תהליכי חיפוש, אך משוכנע שדרכינו עוד יפגשו. אני כן בקשר עם כמה מחבריי לתוכנית, ומאוד גאה במה שהם עושים היום, מיוחד לראות את ההתפתחות של כל אחד. הכיוון של כל אחד. להיות חלק מזה. זה מרגש".

 

מה חדש אצלך מבחינה מוזיקלית?
"ההופעה הקרובה היא פתיחת שנה משמחת של אנובה. אלבום זה תהליך מיוחד ופנימי שאני צועד בתוכו, אך אין לי רצון להאיץ אותו שלא לצורך. יש המון בדיקה, חיפוש, משחק וגילוי באזור הזה מבחינתי".

 

אתה צופה בעונה החדשה? יש לך כבר פייבוריט?

"אין לי טלוויזיה, אני לא ממש יודע מה הולך שם לכן אני לא רואה באופן רציף, אך כשאני אצל ההורים אנחנו צופים ונזכרים. יש בי פתאום געגועים לתקופה. התוכנית נעשית במקצועיות רבה, ואני מבין לעומק את השינויים וההתפתחויות, כמישהו שהיה בפנים".