דביק לו, דביק לו • פלייליסט דבש לחג שמח

לא הספיקה לכם העוגה העסיסית או הנשיקות המתקתקות מהדודה? עמרי ביטרן ליקט עבורכם כמה שירים מתוקים במיוחד, שתהיה שנה נוצצת וטעימה כמו דבש. בתיאבון

עברי לידר
עברי לידר | צילום: רונן אקרמן, יח"צ

קייטי פרי - "California Girls"

 

קייטי פרי היא מתוקה, הבעיה היא שהיא לא לבד. גם סנופ דוג, מופיע בקליפ הצבעוני הזה, ואיך נאמר זאת בעדינות, סנופ דוג הוא לא הסוכרייה הכי מתקתקה בחנות. אז מה עושים כדי לגרום לצופים להרגיש את הדבש בעורקיהם? מוסיפים המון, המון, אבל המון ממתקים צבעוניים שמלווים את סנופ וקייטי לכל מקום בו הם מטיילים, ומקבלים וידאו שאפשר לפתוח איתו את ראש השנה.

 

 

נתן גושן - "כל מה שיש לי"

 

איזה גבר הורס נתן גושן. כל כך עמוק ומתקתק שבא לנו לשים אותו על הצלחת ופשוט לטבול את התפוח בגוף שלו. אל תתפלאו אם בשנה הבא הביטוי "תפוח בדבש" יהפוך להיות "תפוח בנתן גושן". עוד קצת יצירות כמו "כל מה שיש לי" ואפשר להכתיר את גושן  כדבש החדש של ראש השנה.

 

עברי לידר - "מישהו פעם"

בואו נודה על האמת, מדובר על שיר אהבה נכזבת, אולי אהבה לא ממומשת, אבל תודו ש"מישהו פעם אהב אותי ככה כמו שהיום כבר בקושי רואים", ושאר משפטי השיר מתארים אהבה שבאמת כבר אינה קיימת, אהבה מתוקה כמו דבש בעולם שעלול להיות חמוץ ומר.

 

 

 

אזיליה בנקס - "212"

 

או.אמ.ג'י, יש דבר יותר מדהים מהקליפ הזה? האם אפשר לפתוח שנה חדשה בלי הקצב המדהים שמאיים להקפיץ אפילו קשישים שחושבים שראפ זה טורטייה עם בשר טחון? תקשיבו, השיר הזה הוא הכי דבש שיכול להיות כי הוא גם גורם לנו להרגיש דבש וגם הריקודים המוצגים בו מתקתקים בקטע מ-ע-ל-ף. ושמתם לב איך השפתיים של אזליה נעות? לא בא לכם למחוץ אותם מרוב מתיקות?

 

 

קאט פאוור - "Sea of love"

 

אילו צלילים. איזה מילים. אתם חייבים להודות שמדובר על אחד השיר הכי מתוקים שנוצרו אי פעם. המלודיה המתקתקה מלטפת את הנשמה. המילים שטות על הצלילים ומציפות את הלב שלנו ב"ים של אהבה" שמפזרת מתקתקות דבשית וטהורה בכל גופנו.

 

 

קניה ווסט - "Runaway"

 

קניה ווסט וראש השנה? כן, כן, גם המוזיקאי המחונן נראה בקליפ המרהיב כשהוא פותח שולחן שלא היה מבייש כל משפחה יהודית בערב החג. קניה מתבל את הארוחה החגיגית ברקדניות בלט מתוקות להחריד, לבושות שמלות ורדרדות קצרות בדיוק כמו באגדות הכי דביקות שאנחנו מכירים. פשוט יצירת אמנות!

 

הפיל הכחול - "יסמין"

כנראה שאם הייתה נערכת תחרות, הלחן של השיר הנפלא הזה היה זוכה בתואר "הלחן המתקתק של השנה". כל כך מתוק ודביק עד שכולנו רוצים להתקלח לאחר שאנחנו שומעים אותו. לא בגלל שאנחנו רוצים להוריד אותנו מאיתנו אלא בגלל שהוא פשוט מציף את כל המתיקות שיש בגוף האדם. מדהים!

 

 

ניקי מינאז' - "Pound the Alarm"

 

טרינדד האקזוטית, פירות העונה, נופים מרהיבים. ניקי מינאז' הססגונית ורקדניות בבגדי קרנבל צבעונים. נכון, זה קצת מצועצע, אבל מכאן נולדת המתיקות של הקליפ שפשוט צובעת לנו את העיניים  וגורמת לנו לחלום על  עיירת חוף שתהפוך את החיים שלנו לדבש.

 

 

כוורת - "שיעור מולדת"

 

לפעמים אנחנו שוכחים שיש לנו ארץ יפה שאנחנו צריכים לאהוב. ארץ זבת חלב ודבש שמאפשרת לנו ליהנות מכל הטוב של הטבע. אז כמו שהיא מתקתקה, כך גם השיר של כוורת המורכב ממלודיה שממתיקה את הלב ומילים דביקות שאי אפשר לשכוח.

 

 

רופוס ווינרייט - "Cigarettes and Chocolate Milk"

 

רופוס ויינרייט הוא ללא ספק הבחור הכי מתוק בסביבה. אמנם, כשהבחור המתוק הזה מתיישב מאחורי הפסנתר ומפיק צלילים שנשמעים כמו סוכריות עדינות הוא הופך להיות המלך של הבחורים המתוקים בכל הזמנים. ולא רק זה, הפעם הוא אפילו שר על שוקולד שלא ספק מעלה את רמת הסוכר של כולנו לקראת החגים.

 

 

>>> לא מספיק? הארד קנדי - אוסף שירים מתוקים

 

>>> שיר פרידה: אוסף שירים להברחת האורחים