הוט פופ • הקליפים החמים של הקיץ

כל היום בים ולא ראיתם את החדש של ג'יי לו או את ניקי מינאז' עטופה בנוצות? ביליתם במסיבה ופספסתם את הקאמבק של נו דאוט? הנה כמה מהקליפים הלוהטים של הקיץ - כולל ג'סטין ביבר שחוטף מכות

ניקי מינאז' בקליפ "Pound The Alarm"
ניקי מינאז' בקליפ "pound The Alarm" | צילום: מתוך הקליפ

אומרים שהקיץ הוא עונת המלפפונים. תוכניות הטלוויזיה החדשות לא מאלצות להשתמש במוח בזמן הצפייה, הסרטים בקולנוע כוללים בעיקר פיצוצים או קיטש רומנטי ולמי לעזאזל יש כוח בכלל לפתוח ספר כמו "מלחמה ושלום" כשבחוץ משתוללים 70% לחות בשעות השיא?! אבל יש תחום אחד שהקיץ לא ממש משפיע עליו - המוזיקה, ובעיקר זו שעושה שמח לכולם - מז'אנר הפופ/ דאנס/ אלקטרוני, ולא למסיבות בלבד.

 

האמנים הגדולים ששולטים היום במצעדי ההשמעות יודעים שאנחנו אוהבים לרקוד, לזוז ולהשתולל, גם אם נדמה שאנחנו עושים את זה בסאונה ולאו דווקא במועדון מיוזע - כך שבכל יוני-יולי-אוגוסט אנו מקבלים שלל להיטים כיפיים וקצביים לשמוח איתם, לפחות עד הסתיו שמסמן את תחילת עונת הבלדות הנוגות. בגלל שלפעמים גם אנחנו לא עומדים בקצב (בכל זאת, גם לנו מגיע ללכת לפעמים לחוף הים), ריכזנו עבורכם כמה מהקליפים השווים יותר של העונה החמה, לפחות אלה ששווים צפייה. קליק, פליי, דאנס. 

 

הצרחות של פינק | "Blow Me, One Last Kiss"

 

אחת מכוכבות הפופ הכי נושכות בתקופה האחרונה, חוזרת אחרי חופשת לידה ארוכה עם "Blow Me, One Last Kiss", בשיר צווחני כמו שרק היא יודעת לעשות וקליפ שבו היא, ובכן, זועמת. על מה? על החבר שמדבר בטלפון במקום איתה, על הצייר שבוחר שלא להציע לה נישואים, וגם על החיים כנראה. הכל בגלל שאת רוצה נשיקה?

חפשו את: הריקוד הנשי החושני.

 

הטיול של קרלי ריי ג'פסן עם אוול סיטי | "Good Time"

קרלי "Call Me Maybe" ריי ג'פסן משתפת פעולה עם אוול סיטי, בשיר קליל כמו נוצה שאמור להצליח רק בגלל מי ששרה אותו. ומה קורה בקליפ המשותף? בילוי משותף עם החבר'ה בקמפינג, כולל גוד טיים בתוך המים, בשדה הפרחים במסיבה בין האוהלים בשמורת הטבע וכמובן - עם מכונת הברד. מאוד אמריקני, מאוד קייצי, מאוד לבני הנוער.

 

חפשו את: קרלי ריי בהוט פנטס. גוד טיים.

 

הקרנבל של ניקי מינאז' | "Pound The Alarm"

את ניקי מינאז' אין צורך להציג, ואחרי הקליפ הקודם שלה לשיר "Starships", גם אין באמת צורך להציג את הנתונים הפיזיים הבולטים שלה - שהובלטו עוד יותר אל מול המצלמות. לפחות חשבנו ככה, עד שראינו את הוידאו לשיר "Pound The Alarm", שוצלם בטרינידד וכולל הרבה מים, הרבה רקדניות בתלבושות נוצות (א-לה-הקרנבל הברזילאי בריו) וגם הרבה מניקי מינאז' בביגוד מינימלי. טוב, חם שם. ממש.

 

חפשו את: סצנת הישבנים המתפרעים.

 

הבוקס של ג'סטין ביבר | "As Long As You Love Me"

ביבריות, הקטע הבא הוא לא עבורכן, דלגו ישירות לקליפ. כל השאר - לא היה לכם פעם חלום לראות את ג'סטין ביבר, אליל הנערות, זה שלפעמים כל כך מעצבן, חוטף אגרוף רק כדי שישתוק רגע? ובכן, הנה טעימה שך איך שזה יכול להיראות, והכי טוב הוא שג'סטין בעצמו משתף עם זה פעולה כי בכלל מדובר בקליפ הארוך לשירו "As Long As You Love Me". אאוץ'.

 

חפשו את: את החבטה (טוב נו, 4:30).

 

האש של נטלי פורטדו | "Spirit Indestructible"

עוד זמרת שהחליטה להפציע מחדש בחיינו היא נלי פורטדו, שוויתרה על כל ההיפ הופ עבור פופ קצבי כמובן. בוידאו שיר הראשון שהיא מוציאה מאלבומה החדש, "Spirit Indestructible", היא עוברת מהבמה בחזרה אל הטבע יחד עם האינדיאנים, כולל הריקודים השבטיים עם תופים תואמים, האש והשלג. הישרדות, משהו.

 

חפשו את: הרגע שבו נלי פורצת מהלהבות. הכי גיץ.

 

שירותי ההסעה של נו דאוט | "Settle Down"

בערך עשור אחרי שפתחה בקריירת סולו מוצלחת במיוחד, גוון סטפני הרגישה צורך לחבור לחברי הלהקה שהביאה אות לפרונט - נו דאוט - ולעבוד על אלבום חדש. השיר הראשון של הלהקה בגלגול הנוכחי, "Settle Down", מגיע קומפלט עם קליפ שמציג את החבר'ה נוהגים כל אחד במשאית משלו, מתאחדים בכיף ועושים שמח על גבי המשאיות האלה ואז גם על הבמה בהופעה מאולתרת שמלווה בזיקוקים. זה מה זה בסיסי. 

 

חפשו את: בנות ההרושוקו היפניות של גוון.

 

השפתיים הנוצצות של ג'ניפר לופז | "Goin' In"

אחרי שהוציאה אוסף להיטים ממש לא מזמן, אחת כמו ג'יי לו לא תיתן לחודשים החמים לעבור בלי עוד להיט סוחט שלה. הפעם היא משתפת פעולה עם פלו ריידה שבא להתארח (בלי חולצה!) בקליפ ל"Goin' In", שאמור לחשוף רק דבר אחד - כמה הדיווה הלטינית לוהטת כשהיא זזה. הצליח לה.

 

חפשו את: השפתיים הזוהרות שלה. זה סגול.

 

 

>>> המנון שיגעון: שירי יורו-טראש גדולים

 

>>> וגם: אוסף שירים ספורטיביים במיוחד

 

>>> לכל מה שחם במצעדי המוזיקה