אלטון ג'ון מודה: "בזבזתי את רוב חיי על סמים"

הזמר הבריטי המצליח אלטון ג'ון, סיפר בריאיון לטלוויזיה האמריקנית שהשתמש כל חייו בכמויות גדולות של אלכוהול וסמים - למרות שאנשים סביבו "מתו מימין ומשמאל"

אלטון ג'ון
אלטון ג'ון | צילום: GettyImages/אימג'בנק

אחרי עשרות שנים מול אור הזרקורים, אלטון ג'ון חושף את בעיית ההתמכרות לסמים שלו. בראיון שהעניק לתוכנית האמריקנית "Today show", התוודה הזמר הבריטי חובב השערוריות כי "ביזבז חלק גדול מהחיים בגלל התמכרות לסמים".

 

ג'ון, שכבר שכבר בחודש מרץ האחרון הודה שיכול היה לסיים בדיוק כמו הזמרת ויטני יוסטון כיוון ש"השתמש ביותר קוקאין ממה שהיא אי פעם ראתה", אמר בריאיון בסוף השבוע שהיה מודע לסכנות שבתחביב היקר. "היו לי חברים שמתו מימיני, משמאלי, מאחוריי ומלפניי", אמר הזמר, "הדבר הכי גרוע בהתמכרות הוא שפשוט המשכתי להשתמש. זו מחלה נוראית".

 

בריאיון לתוכנית, הכוכב סיפר כיצד במשך שנים כל מה שחשב עליו היה "קוקאין, אלכוהול ומה לא? כנרה שאף אחד לא דאג לעדכן אותי שהדור שלי נעלם לאט לאט". ג'ון המשיך בגילוי הלב ואמר "כשאתה לוקח סמים ואלכוהול ומערבב אותם ביחד אתה מרגיש בלתי מנוצח. אני עוד איכשהו יצאתי מזה בזמן שרבים מחבריי נדבקו באיידס. העובדה שאני בריא ומחוץ לסמים כיום, גורמת לי להרגיש כמו האדם עם הכי הרבה מזל בעולם". כעת, רק נותר לבדוק אם אגן מדובר במזל או בעוד אחת מההתבטאויות הקיצוניות שהוא משמיע בשנים האחרונות?

 

>>> לעוד מוזיקה