עם הלשון בחוץ: הרולינג סטונז חוגגים 50

חצי מאה אחרי שעלו על הבמה בפעם הראשונה - ג'אגר, ריצ'ארדס והחברים של הרולינג סטונז, עדיין חוגגים את קיומה של אחת מהלקות הרוק הגדולות בהיסטוריה. לא, הם עדיין לא שבעים

מיק ג'אגר
מיק ג'אגר | צילום: Getty Images / אימאג'בנק

ב-12 ביולי 1962, עלתה על הבמה בלונדון להקה פרועה וצעירה בשם "הרולינג סטונז" (או על טהרת העברית - "האבנים המתגלגלות"). אז, הם הצהירו על עצמם כ"להקה הגדולה בעולם" - וכעת, 50 שנה אחרי, מתברר שחברי הלהקה עם סמל הלשון בחוץ, צדקו.

 

אחרי חצי מאה על הבמה ו-200 מיליון אלבומים שמכרו, נפתחה השבוע באנגליה תערוכה חדשה שמתעדת את השנים שעברו על מיק ג'אגר, קית' ריצ'ארדס, ושאר החברים עם להיטים נצחיים כמו "Miss You", "You Can't Always Get What You Want" ו-"I Can't Get No Satisfaction". אף להקה לא הופיעה בפני קהל גדול יותר, כך שהם הפכו לסמל רוקנ'רול, סמל של שנות ה-60 הבועטות ונחשבו לילדים הרעים של עולם המוזיקה.

 

הם היו חמישה וכיום נותרו ארבעה, אבל בחזית תמיד היו שניים - מצד אחד ג'אגר עם הפה הגדול, מהצד השני אשף הנגינה ריצ'ארדס. התערוכה מעלה את השאלה אם יהיה איחוד ומסע הופעות חדש. בינתיים מדובר רק בשמועות, אבל הכל עוד אפשרי כך שאל תופתעו אם גם בגיל 70 - נראה את החברים שוב יחד על במה אחת.

 

>>> לעוד מוזיקה