היי, מיס די ג'יי: פריס הילטון מעצבנת את הקהל

היורשת המפורסמת משתעשעת בימים אלה גם בקריירה של די ג'יי בלונדינית. אבל לא כולם מרוצים - הקהל קטל אותה בביקורות על הופעת הבכורה שלה כתקליטנית. צפו

פריס הילטון
פריס הילטון | צילום: reuters

כשהמוזיקה האלקטרונית היא הדבר החם במוזיקה האמריקנית, כל מי שרוצה להיות מגניב מנסה לקפוץ על הרכבת. המחשבה הזו בדיוק הובילה את כוכבת הריאליטי המפונקת פריס הילטון לפצוח בקריירה של די ג'יי לצד שלל העיסוקים האחרים שלה, כך שבסוף השבוע האחרון היא כבר קיימה את הופעת בכורה כתקליטנית מן המניין. הילטון הופיעה ביום שבת האחרון מול אלפי אנשים בפסטיבל "POP" במקסיקו, אבל נראה שהבנאדם היחיד שהיה מרוצה מהסיפור הזה היתה פריס עצמה.

 

למרות שדאגה להתאבזר באוזניות מצופות יהלומים ובתלבושת נוצצת נוסח ליידי גאגא, הילטון הוכיחה לעולם שיש דרך לפשל בסט שהוקלט מראש. הכוכבת אמנם ניגנה את כל המנוני הדאנס של השנה האחרונה, ביניהם שירים של אביצ'י, גוטייה וסווידיש האוס מאפיה, אחרי מספר דקות היא כבר זכתה לקריאות בוז מההמונים. אנשי הסאונד זינקו על הבמה להתערב בכל פעם שפריס התעסקה עם הכפתורים ואפילו כשתפסה את המיקרופון והציגה את השיר החדש שלה, מה לעשות, נלחץ הכפתור הלא-נכון ובמקומו התנגן שיר של ריהאנה.

 

צפו: מופע האימים של די ג'יי פריס   

 

הביקורות לא איחרו לקטול. סרטון שתיעד את המאורע זכה עד כה בלמעלה מ-15 אלף תגובות "דיסלייקים", כמות שהייתה מביישת אפילו את תופעת היוטיוב רבקה בלאק. ההופעה הפכה לנושא לוהט בטוויטר, כך שאפילו אחד הדיגייז המפורסמים בעולם Deadmau5 כתב "כמו שאמרתי... הסצנה גמורה". למרות מופע האימים, פריס מתכננת סיבוב הופעות עולמי במסגרת הג'וב החדש. שיהיה לה בהצלחה.

 

>>> פריס הילטון וסנופ דוג בשיר משותף?

 

>>> לעוד מוזיקה