בוער ברשת: הקאברים החמים ללהיט של השנה

קרלי ריי ג'פסן, הזמרת החדשה הכי מוצלחת שיכול להיות שפספסתם, אחראית לשיר "Call Me Maybe" שכבש את העולם - כולל כמה כוכבים ענקיים שמיהרו להעלות גרסאות משלהם ליוטיוב. קרלי? בוערת!

קרלי ריי ג'פסן בקליפ "Call Me Maybe"
קרלי ריי ג'פסן בקליפ "call Me Maybe" | צילום: מתוך הקליפ

מה אומר לכם השם קרלי ריי ג'פסן, זה שאנחנו משבחים בהתלהבות כבר כמה חודשים? אם הוא עדיין לא מצלצל לכם מוכר, זה רק בגלל שאתם לא מקשרים את זמרת הפופ הצעירה ללהיט "Call Me Maybe" - אחד השירים החמים ביותר ברחבי הגלובוס בחצי השנה האחרונה. השבוע, אחרי כמה חודשים ארוכים בעשרת הגדולים באמריקה, השיר של קרלי טיפס סוף סוף למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקני - אחד המשפיעים בעולם המוזיקה - אחרי שכבר הגיע לטופ בקנדה, אנגליה, אירלנד, אוסטרליה, ניו זילנד, נורבגיה וכל מיני חורים אחרים בעולם.

 

אז איך העולם בכלל נחשף לג'ספן הצעירה? בשתי מילים - ג'סטין ביבר. אליל הצעירות, במקור מקנדה בעצמו, הפך לחובב של הזמרת אחרי שסיימה במקום השלישי ב"כוכב נולד" של קנדה. כל כך אהב עד שלקח אותה ללייבל המוזיקלי הפרטי שלו. אחר כך הגיעו ציוץ התמיכה שלו, קליפ הליפסינק לקרלי ריי שעשה עם סלינה גומז, אשלי טיסדייל ושלל חברים אחרים, ועדת המעריצות שלו שלא הפסיקה לפזם את הפזמון המדביק של "Call Me Maybe" בעצמה.

 

ככה נראה הביצוע המקורי:

מאז, זמרת הפופ החמודה הפכה לכוכבת, הופיעה עם השיר בתוכניות טלוויזיה רבות (זו של אלן דג'נרס וב"בוקר טוב אמריקה" למשל), ביצעה את ההמנון במשחקי בייסבול ורקדה על הבמה בטקסי פרסים, וכן - גם כבשה את הרשת. הקליפ שלה הפך להיות אחד האהובים ביוטיוב עם כמעט 115 מיליון צפיות, וזכה ללא מעט גרסאות חדשות, חלקן מגניבות יותר מהגרסה המקורית. הבאנו לכם כמה מהן להתרשמות. תתקשרו אחר כך, אולי, כן?

 

זו שהתחילה הכל: ביבר, סלינה גומז, אשלי טיסדייל וחברים עושים קרלי

 

 

כיף בבריכה: גם קייטי פרי נהנית מ"Call Me Maybe"

 

ביצוע אלטרנטיבי: ג'ימי פאלון ולהקת הרוטס זורמים עם קרלי ריי

 

 

הגרסה הגברית: הדוגמנים של "Abercrombie & Fitch" רוצים שתתקשרו

 

 

החייתית האיכותית: כן, יש גרסה לכלבים בלבד

 

 

  

>>> אז מה השירים להוטים ביותר בעולם היום?

 

>>> לעוד תרבות ובידור