נחלת מירי אלוני: הזמרת כבר לא תשיר ברחוב?

פקחי ת"א פינו בסוף השבוע האחרון את מירי אלוני מעמדתה הקבועה במדרחוב נחלת בנימין. היא אומרת שלא קיבלה אזהרה, העירייה טוענת שהזמרת מוכרת כיסאות בתשלום

מירי אלוני - מתוך כתבה על להקת הנחל
מירי אלוני מתוך כתבה על להקת הנחל | צילום: חדשות 10 צילום מסך

מירי אלוני חזרה אתמול לקיסריה הפרטית שלה - הכניסה לרחוב נחלת בנימין בתל אביב, שהם היא מופיעה כמעט עשור כזמרת רחוב - עד לסוף השבוע האחרון, אז פקחי העירייה סילקו אותה מהמקום ולא אפשרו לה להופיע. "הם קיבלו הוראה מגבוה לא לתת לי לשיר פה יותר. חד וחלק, מהרגע להרגע, בלי שום הסבר אחרי תשע שנים", אומרת אלוני.

 

"ביום שישי היא באה לנגן, התנפלו עליה אנשים", מספרת עדת ראייה שהייתה במקום הסמוך לשוק הכרמל ורחוב אלנבי בעיר. "הם טוענים שההגברה חזקה מדיי", מגלה אלוני, שהפכה לחלק קבוע מהנוף המקומי ועשתה מהשירה במקום את מקור ההכנסה האחרון שלה, אחרי שעברה תאונה שהותירה אותה עם אחוזי נכות מביטוח לאומי.

 

בעירייה מסבירים שלא בקשו ממנה להתפנות, אלא שהשכירה במקום מושבים בתשלום בניגוד לחוק בשטח הציבורי, ושאם תפסיק זאת ותנמיך את עצמת הקול - תוכל לשוב ולשיר במקום. "עם כל הכבוד לאיכות החיים, אם יש בעיה עם הרמקול אוכל להוריד את העוצמה, רק שידברו איתי". לפי שעה, נראה שאת המנגינה הזו אי אפשר להפסיק.

 

>>> "העולם מצחיק": הצצה לסרט עם 50 כוכבים

 

>>> לעוד תרבות ובידור