רוק 2.0: הילדים של שלום חנוך על הבמה

רומי חנוך ויהלי קרן חולקים מלבד אהבה לעשיית מוזיקה גם אבא וסבא מפורסם מאוד - שלום חנוך. ביום העצמאות הם עולים על הבמה כלהקה שתנסה לכבוש את הצעירים, כי הקול נשאר במשפחה

רומי חנוך בתו של שלום חנוך
רומי חנוך בתו של שלום חנוך | צילום: חדשות 10 - צילום מסך

הדור הבא של משפחתו של שלום חנוך מתאחד ללהקה אחת: רומי, בתו של חנוך מהנישואים השניים היא הסולנית והפרזנטורית של להקת "בר וייז". לחברים מבית הספר היא צירפה את האחיין שלה יהלי קרן, הבן של מאיה - בתו של חנות מהשיר המפורסם. עכשיו הנכד והבת, שניהם רק בני 17, מנסים לשחזר יחד את ההצלחה של אבא/ סבא הרוקר.

 

חנוך החל לשיר גם הוא בגיל התיכון. נכון, מאז אמנם עברו 40 שנים, אך בתו מוטרדת מאותם הנושאים. "אני כותבת על אהבה", צוחקת חנוך, "אבא שמע ואמר שהוא אוהב, ולפעמים נותן הערות. פעם לפני כמה שנים הוא אמר לי שהוא לא אוהב, ואז בכיתי. מאז הוא לא עושה את זה".

 

הדור הצעיר החליט  למקד את המאמצים במוזיקה ולעזוב את בית הספר. "אני אוהב ללמוד, אבל היה לי קשה. אני עושה את הבגרויות לבד", מספר יהלי. ביום רביעי הם יופיעו בחגיגת הרוק "רוק עצמאות", לצד בנו של יובל בנאי - אלישע, ואיתי סחרוף - בנו של ברי, הרבה ציפיות מדור העתיד של המוזיקה הישראלית. "מקווה שיתנו לנו צ'אנס", מספרת חנוך.

 

>>> לעוד תרבות ובידור