רשמית: מדונה מוסיפה הופעה בישראל

אחרי שאזלו הכרטיסים למופע הבכורה העולמי שלה בישראל, מלכת הפופ מוסיפה הופעה ברמת גן - שהיא מגדירה כ"קונצרט שלום". "זו דרכי להודות לפועלים למען השלום", מסרה מדונה

עטיפת הסינגל "Girls gone wild" של מדונה
עטיפת הסינגל "girls Gone Wild" של מדונה | צילום: יח"צ
סיקור מיוחד מדונה
סיקור מיוחד מדונה | צילום: סטודיו nana10

זה רשמי: אחרי המופע הפותח את סיבוב ההופעות החדש שלה כאן בישראל - מדונה תעלה על הבמה פעם נוספת באצטדיון רמת גן, במופע שאותו היא הגדירה "קונצרט שלום". ההופעה, שתתקיים ב-31 במאי, הוכרזה לאחר שההפקה הודיעה כי אזלו כל הכרטיסים להופעתה הראשונה של מלכת הפופ ב-29 במאי.

 

את ההחלטה על קיום המופע, קיבלו מדונה וצוותה הבוקר, כשהיא עצמה שלחה מסר לקהל הישראלי בו אמרה ש"המוזיקה היא כלי אוניברסלי ואם יש סיכוי שבאמצעות המופע שלי אוכל לייצר תשומת לב, להאיר את האפשרות לשלום במזרח התיכון ולעזור לאנשים להתאחד יהיה זה כבוד עבורי". עוד הוסיפה כי זו דרכה "להודות לאנשים הפועלים למען השלום".

 

לדברי ההפקה, לפי הוראתה של מדונה ארגונים הפועלים למען קידום השלום ביום-יום יוזמנו למופע כאות מחווה והוקרה. שאר הקהל, יוכל לקנות כרטיסים למופע השני החל מ-23/3 בקסטל או ב-Eventim, כשטווח המחירים של רוב הכרטיסים ינוע בין 240 ש"ח ל-490 ש"ח. חברי מועדון המעריצים של מדונה יוכלו לרכוש את הכרטיסים החל מהיום (רביעי).

 

המופע, שיהפוך את איצטדיון רמת גן למעין אמפי-תיאטרון, צפוי לקדם את שירי אלבום האולפן ה-12 של מדונה, MDNA, שישוחרר בשבוע הבא בארץ. מלכת הפופ עצמה תגיע עם אנשי צוותה לישראל כשבועיים לפני ההופעה. במסיבת העיתונאים בה הכריז על ההופעה החודש הקודם, אמר מפיק המופע שוקי וויס כי הוא "מניח שיש למדונה קשר מיוחד לישראל. מדובר בכרטיסים עם מחירים בגובה העיניים, בשל המצב הכלכלי של שוק ההופעות המקומי".  

 

>>> צפו: מדונה מוקפת בילדים רעים בקליפ חדש

 

>>> צהוב זה טוב! עדכוני בידור וסלבס בעמוד שלנו בפייסבוק

 

>>> לעוד כתבות על המלכה: נותנים אהבה למדונה