וויטני יוסטון מתה בגיל 48

מותה של אגדת הפופ, וויטני יוסטון, נקבע אמש לאחר שנמצאה ללא רוח חיים בחדר המלון שלה בבוורלי הילס. סיבת המוות לא ידועה בשלב זה

וויטני יוסטון
וויטני יוסטון | צילום: Getty Images / אימאג'בנק

אבל בעולם המוזיקה: הזמרת וויטני ויסטון מתה אמש (שבת) בחדר מלון בלוס אנג'לס והיא בת 48. דיוות הפופ זוכת פרס הגראמי ועשרות אחרים, היתה אחת הזמרות האמריקניות המפורסמות ביותר בעולם בעשורים האחרונים בזכות קולה הגדול שניפק להיטים רבים ותפקידים בקולנוע, אך גם בזכות הסתבכויות שונות עם סמים ומערכת יחסים בעייתית עם בעלה לשעבר, בובי בראון.

 

מותה של יוסטון נקבע לאחר שצוותי החייאה שהגיעו למלון בבוורלי הילס מצאו אותה, אך לא יכולו לסייע לה. למרות שלא נמצא סימן של אלימות על גופתה מותה נמצא תחת חקירה וסיבת המוות לא פורסמה בשלב זה. הזמרת היתה בעיר כדי לקחת חלק בטקס פרסי הגראמי שייערך הערב, ואף היתה צפוייה להופיע במסיבת טרום-הטקס המסורתית שנערכה הלילה.

 

"אין עדויות מובהקות למעשה פשע", מסר דובר משטרת בוורלי הילס, מארק רוזן לרשת CNN. הוא הוסיף כי נפתחה חקירה בנושא. הגופה נמצאה בחדרה של יוסטון הממוקם בקומה הרביעית והושארה במקום עד שצוות החקירה יסיים את הבדיקה הראשונית. לדברי רוזן, במוקד המשטרה התקבל דיווח ממוקד הביטחון של המלון.

 

>>> צהוב זה טוב! עדכוני בידור וסלבס בעמוד שלנו בפייסבוק

 

יוסטון התפרסמה לראשונה בגיל צעיר, לאחר שצמחה ממשפחה של זמרות גדולות כמו דיון ווריק ואריתה פרנקלין. בין להיטיה בשנות השמונים והתשעים גם "I Will Always Love You" מפסקול הסרט "שומר הראש" בו כיכבה, "The Greatest Love of All", "How Will I Know" and "I'm Every Woman" ועוד רבים אחרים. ב-92' נישאה לזמר בובי בראון, אך לאחר שנות נישואים בהם השניים צרכו סמים ואלכוהול באופן מוצהר והוא אף התעלל בה, עזבה אותו בשנת 2007. לפני כשלוש שנים שחררה אלבום קאמבק נוסף, אך הוא כשל מלהביא אותה לראשי המצעדים.

 

לאחרונה צילמה הזמרת סרט חדש בכיכובה בשם "Sparkle", על סיפורה של להקת הסופרימז, שעתיד לצאת לקולנוע בקיץ הקרוב. בנוסף, מארגני טקס הגראמי כבר הודיעו כי תיערך לזמרת מחווהכבר בטקס הערב, בשיר שתבצע הזמרת ג'ניפר האדסון.