DJ אביצ'י ביטל את הופעתו בישראל

הלילה נודע כי ההופעה המיוחלת אליה נמכרו כל הכרטיסים בוטלה בעקבות מצבו הבריאותי של הדיג'יי הכוכב. ההפקה הכריזה על תאריך חדש להופעה, ה-23 בפברואר

די ג'יי אביצ'י
די ג'יי אביצ'י | צילום: יחצ

התקליטן הלוהט אביצ'י ביטל את הופעתו בישראל. ההופעה שתוכננה ליום חמישי הקרוב (2.2) בגני התערוכה עוררה באזז בקהילה האלקטרונית המקומית, וכל אלפי הכרטיסים שהוצעו למכירה נרכשו מראש. בהודעה שפורסמה בדף הפייסבוק הרשמי שלו, כתב אביצ'י: "אני כל כך מצטער על כך שלא אוכל להגיע להופעות שלי במהלך כל השבוע. ציפיתי מאוד לכל אחד מהערבים עם מעריציי בקינגסטון, אמהרסט, תל אביב וינה ורומא".

 

עוד הוסיף, "הרופא אסר עליי לעשות פעילות גופנית כלשהי. אני מתכנן לפצות כל אחד מהמעריצים שלי ובקרוב אכריז אל תאריכי הופעות חלופיים. אני אוהב את כולכם ולא הייתי יכול לעשות דבר ללא התמיכה של המעריצים". בשנה האחרונה התרחשה הפריצה הגדולה של הדי ג'יי. למרות שהוא רק בן 20 הוא זכה למקום השישי בדירוג הטופ100 של המגזין המוערך DJ MAG וזוכה במשבצות הד-ליינר בפסטיבלים הנחשבים ביותר בעולם. 

    

עם זאת יש כבר בשורה חיובית ונקבע תאריך חדש בעתיד הקרוב. מההפקה נמסר לנענע10: "לצערנו מסיבות בריאותיות AVICII לא יגיע כמתוכנן בחמישי הקרוב להופעה בארץ. ההופעה נדחתה ליום חמישי 23.2.2012. כוחם של הכרטיסים תקף לתאריך החדש".