הג'סטין הנכון • 10 הלהיטים של טימברלייק

אחד הסטארים המגניבים ביותר בתעשיית הבידור העולמית חוגג היום יום הולדת, אז ליקטנו עבורכם את 10 השירים הלוהטים שלו. ככה זה כשאתה מר סקסיבאק

ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק | צילום: Getty Images / אימאג'בנק

הוא התחיל כילד מעצבן אך מלהיב, החזיר את הסקסי לאופנה, עשה את בריטני ספירס וסקרלט ג'והנסון והספיק לשיר עם מדונה, ריהאנה ושלל כוכבניות לוהטות אחרות. ג'סטין טימברלייק, מולטי-טאלנט שלא מתבייש בעובדה שהוא רוצה להיות שחקן מוערך לא פחות מזמר, מנחה מוצלח וכובש לבבות שמלהיט את הבנות (והבנים), הספיק לא מעט ב-31 שנות חייו, מרביתן אגב על הבמה.

 

לכבוד יום ההולדת של טימברלייק שחל היום (שלישי), אספנו 10 להיטים שלו - ישנים וחדשים - שמראים לכולנו איך הפך מחבר להקת אנ'סינק שמנוני, לגברבר רציני שפוזל לעבר האוסקר (ללא הצלחה, בינתיים). קיראו, האזינו וריקדו, כי בטוח שיש לכם יותר מ-4 דקות להינות ממנו.

 

Tearin' Up My Heart (אנ'סינק, 1997)

 

בן 16, כבר אחרי ילדות ב"מועדון מיקי מאוס" הפופולרית אבל לפני קריירת הסולו המשודרגת, טימברלייק הצעיר תפס את מרבית קטעי הסולו (אחרי חברו ללהקה ג'ייסי שאזה) של להקת הבנית המלוקקת אך סופר-מצליחה. שימו לב לקול שעדיין מתחלף!

 

Like I Love You (אלבום הבכורה שלו, 2002)

כשג'סטין יצא לדרך עצמאית ושחרר את האלבום "Justified", הוא היה כבר בן 21 וגילה מה הוא הכי אוהב לעשות (מלבד בחורות יפות) - עיניים למצלמה, חיוכים מרומזים, ומוזיקה שגורמת לכם לנענע. השיר הראשון ששחרר אולי לא היה השיר הכי גדול שלו, אבל הצליח להביא את כל השלושה הנ"ל בהצלחה.

 

Senorita (אלבום הבכורה, 2003)

באחד השירים הבאים ששחרר, הראה מר טימברלייק שהוא יודע לשעשע את הליידיז שסביבו גם בקטע לטיני. הנה השיר שהוא הקדיש לאחת מיני סניוריטות רבות בחייו, ונשמע רלוונטי גם היום.

 

Work It (עם נלי, 2003)

ראפר, פלייבוי, נלי, בחורות, אחוזה, צעירים, צעירות, שובבים. זה מה שיוצא כשג'סטין מתארח אצל אחד הראפרים ה"רעים" (בזמנו) של ארצות הברית, ואצל יו הפנר במקביל. היוש, עור חשוף. 

 

SexyBack (עם טימבלנד, 2006)

אי אפשר בלי השיר שנתן למר טימברלייק את אחד הכינויים המזוהים ביותר שלו - "מיסטר סקסיבאק". טוב, זה והקליפים העסיסיים ביותר שלו. ארבע שנים אחרי אלבום הבכורה שלו, חזר ג'סטין עם אלבום חדש ועשה המון רעש עם ססמאות פרובוקטיביות, ביטים מקפיצים והרבה נוזלים שהוחלפו על המסך. נו, לוהט.

 

What Goes Around, Comes Around (מאלבומו השני, 2007)

השיר עם השם הארוך בעולם (טוב, כמעט) נכתב כנראה אחרי הפרידה הטראומטית שלו מבריטני ספירס, אי אז כששניהם עוד היו עוללים תיכוניסטיים שנהנו יחד. אבל בקליפ, הוא שכח לגמרי מהאקסית המיתולוגית (ומכל השאר) כשהביט עמוק-עמוק לתוך עינייה של סקרלט ג'והנסון, שכיכבה כמושא האהבה שלו בשיר. אה, ואיך הפזמון? ארוך כמו השם שלו.

 

4 Minutes (עם מדונה וטימבלנד, 2008)

אם מלכת הפופ קוראת, לא תבוא? ג'סטין ושותפו לפשע טימברלנד הפיקו בערך מחצית מאלבומה של מדונה מ-2008, כשאחד מהשירים הוא הסינגל המצליח "4 דקות" (בתרגום חופשי, כן?). התוצאה היא שיתוף פעולה שנתן למדונה קצב חדש ולג'סטין את כבוד להיכנס לרשימת "אלה ששרו עם מדונה". מוצלח? ברור.

 

Love, Sex, Magic (עם סיארה, 2009)

עוד אחת שהג'סטין עשה איתה קסם היא זמרת הארנ'בי סיארה. ולא סתם כישוף: השניים בערו בקליפ תואם, שתאהבו, תריירו ותחשבו שהוא קסום. טוב, לא בטוח. אבל הוא כייפי.

 

Carry Out (עם טימבלנד, 2009)

אחרי שכבר קצת מאס במוזיקה, טימברלייק עשה עוד ג'סטה אחרונה למפיק/ חבר טוב/ מנטור טימבלנד והתארח בעוד קטע מאלבום האורחים השני שלו "Shock Value II". התוצאה מבעבעת במיוחד, בגלל היא כאן, כמובן.

 

Motherlover (עם לונלי איילנד, 2011)

אז הטימברלייק לא רק עושה מוזיקה טובה, אלא גם כזו מצחיקה. נניח השירים שלו עם חבורת הגיקים המזמרת לונלי איילנד, שצוחקים על כל מה שאסור לצחוק עליו. אחרי שהציע את הסחורה האינטימית שלו בקופסה, כאן ג'סטין והחבר שרים על מה יעשו לאמא של השני. רמז, זה לא מצנוזר. יום הולדת שמח!

 

 

>>>  טימברלנד: תחנות הקריירה של ג'סטין טימברלייק

 

>>> והנה ג'סטין טימברלייק מפתיע בשידור חי